Suus32 schreef:Ik ben deze week gestopt met roken en vind het heel-heeel-heeeel moeilijk.... Maar ik vind echt dat ik dit door moet zetten VOORdat ik zwanger ben. Ik schaam me eigenlijk al dat ik al wel aan proberen ben en toch nog rookte. Heb nu een soort pinnetjes in mijn oor, maar ik geloof niet dat het erg helpt..... Of ik ben een te nuchtere boerin voor dit soort dingen, maar ik dacht 'baat het niet dan schaadt het niet'. Gelukkig een heel goed doel voor ogen! En daar doe ik het voor! Dat helpt denk ik beter dan pinnetjes, pilletjes of pleistertjes. Maar zo'n verslaving blijft een monsterlijk iets. :evil:
Stoppen met roken is hartstikke knap! Het is niet voor niks een verslaving, dus je hoeft je niet te schamen dat het loodzwaar is. Als je eenmaal zwanger bent, is stoppen doodeenvoudig, tenminste dat was het voor mij. Ik rookte zelf, maar mijn kindje hoeft daarom niet te roken. Je weet dat het slecht is, dus dat wil je je kind niet aandoen. Stoppen ging van het een op het andere moment dus heel makkelijk. Ik heb er niet eens zin in! Gewoon even bedenken hoe slecht het is, dan laat je het wel 😉
Ik weet dat het niet voor iedereen zo makkelijk is, maar hopelijk ga je het zo op een goede manier bekijken en laat je ze makkelijker staan.
@ mama wanna be; wat een geklets he? Het is ook zo leuk te lezen dat iedereen er zo druk mee is!