Zo, heb de lijst er maar weer eens bij gepakt. Hebben we eigenlijk al iets van Suus gehoord?? Of heb ik dat gemist?
kruimeltje schreef:NOD ........... Naam .................. Leeftijd ...... Ronde ........ Begonnen
26-03...........Suus32......................32............. 3 .............6 januari 2010
06-04 ......... Anna77 .....................32 ............ 4 .............24 dec 2009
07-04...........Irina75.......................34..............1...............gebruikte geen anticonceptie, begin bij mijn eerste eisprong
21-04...........LillyT.........................31..............7..............2 nov 2009
????? ............ Epat .........................33 ........ ...9 (mmm)....1 januari 2009
????? ......... Marioni76 ......................33 ............ 7 ........... 17 juni 2009
????? ............ Miepens ....................?? ............ ? ............ .??
Zwanger:
Naam .............. Leeftijd ... Ronde ..... Uitgerekende datum......1e echo....... 1e afspr. VK.......hartje luisteren
Mayo .................. 32 ......... 4 .......... 16 september 2010.........13 feb.................8 feb.........22 maart
Lotje76 ............... 33 ......... 5 .......... 26 september 2010........22 feb.................25 feb........18 maart
EsRe................... 31 ......... 2 .......... 07 oktober 2010............5 maart................8 maart
Mama wanna be.....32...........6.............13 nov......2010...........1 april...................1 april
Jimmie..................31...........4.............14 november 2010........??????...................???????......??????
Kruimeltje .............36...........4.............ca. 7 december 2010....??????...................???????......??????
@Anna: Jij ging niet testen toch? En gewoon afwachten? Ben bang dat ik dat niet volhoud….was me misschien wel gelukt zonder die hele rotsituatie, maar heb nu toch maar twee kruidvattesten gekocht. Ook al heb ik di bloedonderzoek en weet ik het dan zeker. ..zal waarschijnlijk morgen of overmorgen toch wel zelf een testje doen denk ik. Maarja….grote kans dat dat dan natuurlijk gewoon te vroeg is. Heb nog steeds een raar gevoel in mijn buik. Geen pijn, maar een soort rare verdikking ter hoogte van mijn baarmoeder. Alsof er een ballon onder mijn huid is opgeblazen. Mijn vriend voelt het ook…en ik had dat ook al vóór die biopsie afgelopen do bij de gyn. Pfff….weet het gewoon niet. Jij ook succes met het geduld bewaren!
@Kruimeltje: dankje voor je PB. Dat geeft de burger moed!! Alhoewel ik gewoon hoop dat ik zwanger ben en dat mijn uitstrijkje na de bevalling weer normaal is (ben wel gestopt met roken/ wijn drinken -deed ik niet veel- en ga dan natuurlijk heel gezond eten de komende 9 mnd…dus wie weet, lees toch ook best veel verhalen op internet van vrouwen die PAP-3b zelf te boven zijn gekomen, zonder behandeling).
Tis wel brunchtijd ongeveer toch? Dus waarschijnlijk ben je nu jouw goede nieuws aan het vertellen? Heel veel plezier daarmee. Benieuwd hoe het geweest is! Ik zou eigenlijk Pasen in Frankrijk vieren met mijn moeder, broer en zus (+aanhang), maar ben vanwege dit hele gebeuren maar niet mee gegaan. Wilde even lekker thuis zijn met mijn vriend en niks doen….
@Marioni: balen van je hoofdpijn…hoop toch dat het géén 😈 is! Ik zit hier toch, dus feliciteer je mórgen gewoon met je verjaardag! 😉
Liefs,
Irina