Straks is iets later geworden. Maar nu ga ik echt op jullie reageren hoor!
@ Soleil, het hele traject van zwanger worden en zwanger zijn is inderdaad spannend.
Maar wel iets om van te genieten hoor ... zeker van het zwanger zijn!!
Dus als het zover is niet vergeten om te genieten!
Als het goed is krijg ik eerst nog een eisprong en daarna weer een NOD. Ik hoop dat ik niet eens ongesteld hoef te worden tussendoor.
Alleen het HcG moet dus wel eerst uit mijn lichaam zijn voordat er weer een eitje gaat rijpen en later springen.
En pas daarna word je weer ongesteld (of als je zwanger bent natuurlijk niet).
Ik zie dat het ondertussen ook gelukt is met je banner.
@ Wxndy, inderdaad zekerheid heb je niet op een baan, zelfs niet als je er lang werkt.
In deze moeilijke economische tijden kun je ook dan zomaar op straat staan.
Gelukkig kreeg mijn man vandaag al bericht van een bedrijf waar hij vrijdagavond een sollicitatie naartoe heeft gemaild.
Hij mag volgende week donderdag (10 juni) op gesprek komen. En na het telefoongesprek van vandaag heeft hij al een goed gevoel
Dus we gaan maar even flink duimen! Duimen jullie mee?
Volgens mij heb je over het algemeen geen eisprong als je nog ongi bent.
Misschien is het tweede deel van jouw cyclus ook wel iets korter en moet je ei nog komen.
@ Epat, je mag wel naar mijn zwanger-grafiek kijken hoor ... die staat er nog bij in FF.
@ Anna, spannend hoor ... je temp blijft mooi hoog ... dat zou een goed teken moeten zijn.
Die testen van de ETOS testen naar mijn mening pas heel laat positief.
Toen ik 5 weken was en bij andere testen al een vette streep had, had ik bij de ETOS test nog maar een heel flauw streepje.
@ Marioni, goed hoor weer 4 ons afgevallen. Ik ben benieuwd wat de dietiste morgen zegt.
EN weer lekker aan de klus, veel plezier!
@ Soleil, wat goed dat je weer vis bent gaan eten.
Maar dat hoeft je familie toch niet te weten.
Als je bij hun eet kun je gewoon vegetarisch blijven eten en dan thuis lekker vis eten.
@ Epat, we hopen met z'n allen dat je temp gewoon lekker hoog blijft en de komende - pak hem beet - 8 maanden niet meer naar beneden gaat!
@ Marioni, ik ben op jouw advies toch maar eerst uit bed gegaan en daarna gaan douchen.
En omdat ik me redelijk goed voelde (lichamelijk) en wat afleiding wilde hebben heb ik lekker de badkamer een beurt gegeven.
Daarna meteen foto's gemaakt voor als we ons huis/appartement gaan verkopen.
En ook foto's gemaakt van de toilet en de slaapkamer.
De overige kamers moet ik eerst verder opruimen voordat ik daar foto's van kan maken.
Wat vinden jullie ervan?
http://s1020.photobucket.com/albums/af3 ... 73/Woning/O ja, manlief heeft vandaag al een belletje gekregen van het bedrijf waar hij vrijdag heeft gesolliciteerd.
Hij mag volgende week donderdag op gesprek komen ... kan helaas niet eerder omdat één van de bazen nu in Taiwan zit bij een grote IT-beurs.
Maar hij heeft al een heel goed gevoel over het telefoongesprek dat hij heeft gehad. Dus hopen dat hij dat gevoel kan vasthouden en dat het wederzijds is.
Bedrijf zit wel in Rijswijk (bij Den Haag) dus als het wat wordt dan moeten we op termijn misschien wel richting randstad verhuizen.
Kan ik gezellig bij mijn zusje in de buurt (Rotterdam Noord) gaan wonen.
En Anna nog getest????