Ik heb nog niet alles teruggelezen, maar wil steenbok even welkom heten! Voel je niet schuldig dat je op internet bent gaan zoeken naar sites hoor, je vindt misschien dat je er te veel mee bezig bent, en misschien is dat ook zo, maar dat is gewoon omdat je kinderwens zo groot is. Dat begrijpen we hier allemaal maar al te goed. Toevallig heb je een geweldige site getroffen hier. Dit forum is heel fijn om je frustraties, verdriet, vreugde, vragen en ervaringen kwijt te kunnen. Iedereen steunt elkaar hier ontzettend. Dus klets vooral gezellig met ons mee! Ik zit ook in de medische malle molen (mmm) zoals we dat hier noemen. Zie mijn onderschrift. Heb jij toevallig een grafiekje wat we kunnen bekijken met je temperaturen? Wij gebruiken hier meestal
www.fertilityfriend.com, daar kun je een accountje aanmaken.
Mijn ervaring met de gyn is dat we na de zaadtest een bloedtest hebben gehad voor mij, een inwendige echo, een HSG. Sommigen hebben ook nog een samenlevingstest gehad (vrijen en dan kijkt de gyn de volgende dag of er nog levend zaad bij jou aanwezig is). Laat het gewoon over je heen komen. Het is vervelend dat het nodig is om naar de gyn te gaan, maar bedenk dat het je hopelijk gaat helpen om antwoord te krijgen op de vraag waarom het niet lukt (al zijn er altijd uitzonderingen waarbij het onverklaarbaar blijft natuurlijk) en jullie hopelijk een grotere kans gaan krijgen in de toekomst.