Ik heb me h&m bestelling binnen wat xzit die broek lekker zeg je heb niet eens door dat je hem aan hebt
Die hipsters zijn van de zelfde stof dus die zullen ook wle lekker zitten
sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
Babii schreef:JAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik mag erbij, ik mag erbij! Wij zijn (nu nog) een beetje blij (de rest komt pas op 16 januari mijn verjaardag en dan 19 DPO). Eindelijk positief getest en bloeduitslag was ook postiief.
Ooooo we hopen zo dat de kleine blijft zitten nu!!! We zijn dus nog heel voorzichtig, de meeste meiden van dit topic kennen me verhaal. Mag ik meekletsen :mrgreen: :oops: ????
Babii schreef:Jaaaahhhhhh!!!! ik ben zwanger :D, maar me man is de dader hoor :P. Die heeft raakgeschoten ;).
Storm1987 schreef:Babii schreef:Jaaaahhhhhh!!!! ik ben zwanger :D, maar me man is de dader hoor :P. Die heeft raakgeschoten ;).
Ik vind het zooooooo geweldig voor je meissie. Ik stuiter gewoon helemaal.... zo mooi 😊 En natuurlijk, het MOET gewoon goed blijven gaan!!
Voor mij een beetje dubbele dag... wil het hier niet te persoonlijk maken maar voor diegene waar ik iets beter contact mee heb, kijk maar even op mijn hyves dan begrijpen jullie het 😊
Struffle, wat rot zeg die misselijkheid. Als het echt te erg word kan je Emasafene krijgen tegen de misselijkheid. Helpt goed hoor! (bij mij in ieder geval) Hoop dat het niet erger wordt en anders toch ietsje rustiger aan doen! Je hebt je rust nu hard nodig. Kindje wordt nu helemaal gevormd en al zijn belangrijke orgaantjes worden nu gemaakt.
Het is echt een wonder als je er goed overna denkt. :)
Storm1987 schreef:Dankje Son 😊
En jij nogmaals gefeliciteerd met jullie DOCHTER :mrgreen: Superleuk een meissie!
Wat zei je eigen gevoel?
MeLu schreef:Gefeliciteerd Babii!
Ik heb vndg mn doppler binnen gekregen, hoor alleen niks :s..
Denk dat ik het morgen nog een keer probeer voordat ik mezelf gek maak haha!
struffle schreef:dit zijn geen fijne berichten!!
sonja wijs besluit, denk maar even aan jezelf en je jonge gezinnetje.
Schorpioentje, ik kan de dubbele gevoelens indenken, maar blijft alsnog de vader van je vriend, moeilijk hoor!
Hier zo misselijk, kan al niet meer naar school en ziekgemeld op mn werk, besloten vandaag de dokter te bellen want ik kan niet zoveel missen... hoop dat hij emesafene voorschrijft.