JoyaOud lidBerichten: 5.134Lid sinds: 7 april 2009
goed om te horen!! dat hoor je vaak he dat je je dan opeens heel anders voelt.. heb je al een afspraak bij de vk staan voor een intake??
Lunanoa schreef:Schiet even op dan :lol:
sonja2009 schreef:nou snippie het is echt zo als je die kleine eenmaal in je armen hebt ben je alles maar dan ook echt alles vergeten
Lunanoa schreef:Snippie: Zouden jullie nog een tweede willen?
Lunanoa schreef:Ja eerst maar eens één 😊
Vind ik soms al zwaar genoeg hahahahaha :$
snippie schreef:maar lun en sonja hebben het prachtig gedaan ben trots op jullie meiden!!!
heb ook rug klachten en bekken klachten vanaf 10 weken of zo .
maar ik kan ten minste nog staan dus moet niet zeuren.
ik ga even film kijken:)!
knuf
adniL schreef:ik geloof ook zkr dat ze hongerig enzo was en dan word ik zelf ook chago maar dan sta je op het punt van bevallen en dan ga je in zo'n programma vertellen dat je eigenlijk misschien toch maar geen kind wil.. nou dat snapte ik echt niet. alles gedaan om zwanger te worden en op het moment supreme niet weten of je eigenlijk wel zo'n moeder type ben en niet gewoon zwanger ben omdat het moet..
moet misschien toch maar ff de aflevering van vorige week kijken dan als die gast zo'n eikel was :D
Mama2b schreef:oh oh ik lees nu dat je exbaas een vrouw was?? niet om het een of ander maar dat hoor je zo vaak.. pff ik moet echt geen vrouw als baas hoor.. kunnen echt krengen zijn :oops:
wat balen zeg dat je al zo lang thuis zit.. en dat terwijl je zo graag wilt werken.. da's zo oneerlijk..
Mama2b schreef:ja hoor.. wat een heks idd.. pff nou toch maar de positieve kant bekijken dan 😉 je bent er iig vanaf 😛 nee het is gewoon balen dat je nu in je zwangerschap zonder werk thuis zit 😖 wat voor werk deed je en waar ben je naar op zoek??
ik ben echt heeeel erg aan het aftellen.. heb het eerlijk gezegd helemaal gehad en kan niet wachten tot de kleine er is.. maar dat heb ik helaas niet zelf voor het zeggen.. ukje komt wanneer ukje wilt en niet als papa en mama dat willen 😉 en helemaal met dit weer vind ik het afzien.. heb jij geen last van de hitte??
adniL schreef:ik moet het inderdaad nog maar zien als ik zo ver ben.. misschien ben ik nog wel erger dan die 2 vrouwen bij elkaar haha..
ben wel blij dat ik nu niet op "knappen" sta. ik kan normaal wel goed tegen warmte maar weet nou af en toe echt niet waar ik het moet zoeken. voel me soms net een ballon op knappen. en dan begin ik ineens te zweten enzo. pfff dus kan me niet voorstellen dat ik dan ook nog met een dikke buik zit of weeen weg moet puffen.
Respect voor diegene die dat wel doet nou :D
snippie schreef:jolanda wat een heks is de ex baas idd!
daar hoef ik haar niet eens voor te kenen!
knuffel