sonja2009Oud lidBerichten: 2.422Lid sinds: 1 januari 2005
ik heb me buikfotos op hyves staan krijg het niet voor mekaar om ze hier te plaatsen
sonja2009 schreef:ik heb me buikfotos op hyves staan krijg het niet voor mekaar om ze hier te plaatsen
struffle schreef:sonja2009 schreef:ik heb me buikfotos op hyves staan krijg het niet voor mekaar om ze hier te plaatsen
haha noobje 🤓
ik ga meteen ff op je hyves kijken :mrgreen:
struffle schreef:mooi mayella! jij groeit heel geleidelijk volgens mij?
oeh 30 weekjes alweer, jij mag ook gaan aftellen! over 7 weken kun je gewoon al mama zijn 😮 bizar idee of niet?
Schorpioentje87 schreef:Dankjeee, ja het is een buikband. Heb er een aantal gekregen van mijn collega. Zo lieeff :mrgreen: Zij was vorige jaar juli uitgerekend. Dus de uitgerekend in juli banden kan ik ook fijn van haar om 😂 Erg leuk.
Lunanoa schreef:Waaauw Melu!
Prachtige buik!
Je hebt ook een grote buik hoor 😉 Maar práchtig!
Lunanoa schreef:Jazzy: Goed om te horen dat je weinig pijn & bloed verlies hebt. Het zal toch moeilijk zijn geweest. Lijkt mij in ieder geval. Nogmaals sterkte meid!
Geniet maandag lekker van je práchtige dag! Laat je lekker verwennen door iedereen! Dit is jullie dag! :mrgreen:
Melu: Ik zit ónder de striemen, dat wil je niet hoor hahaha.
Heb er last van mijn buik. Hij is zeer zwaar & ik ben ook wel klaar ermee :oops: Slapen gaat meestal met veel pijn samen, dus das nogal k*t.
Vandaar ook dak hier nu zit rond 6 uur. Was half 5 al wakker van de pijn & zat half 6 beneden.. Op zaterdagochtend :? PFFFFFFFFFF
Wil gewoon ons ventje in mn armen :oops:
Vind jouw buik juist prachtig! Echt zo'n vooruitstekende bol, geweldig!!!
MeLu schreef:Wat zijn jullie stil zeg 😛
Mn Poes is inmiddels bevallen van 3 mooie zilveren kittens! I'm verry proud :D!!