Sunshine01 schreef:Hoi Meiden,
Nou jullie hebben een hele poos niks meer van mij gehoord. Ik ben ruim een week opgenomen geweest in het ziekenhuis. Ik heb Hyperemesis gravidarum, dat betekent dat je overmatig braakt en geen vocht en voedingsstoffen binnen houdt. Ik heb niet alle pagina's terug gelezen, maar als ik het mij goed herinner heb/had jij dat toch ook Minka? Ik ben nu in ieder geval weer lekker thuis en lig in mijn eigen bed, maar ik heb wel een gigantische dip ik voel mij zo naar en ik ben de hele dag kotsmisselijk en geef over dus hoop niet dat ik er volgende week weer lig. Heb in het ziekenhuis een echo gehad waarop het hartje klopte, maar eigenlijk deed het me niks, ik heb zelfs gevraagd of ze het weg willen halen omdat ik mij zo afschuwelijk voel. Ik schaam mij er echt voor, want wij wilden zo graag zwanger worden en hiervoor heb ik een mk gehad...en toch voel ik mij helemaal niet blij. Ik ben blij dat ik het hier even anoniem kan opschrijven... nou dan zijn jullie ook weer even op de hoogte, hopelijk gaat het bij jullie allemaal goed en vallen de klachten mee!
Hoi lieverd,
Wat begrijp ik je goed.
En ja ik heb het zelfde ik wacht nu op de uitslag van mijn bloed , ze willen mij al weer opnemen.
Ik heb het zelfde als jou dat af en toe door mijn hoofd flitst ik haal het weg.
Je bent zo beroerd en elke dag weer en de hele dag door.
Ik snap dat je niet geniet want dat doe ik ook niet.
Maar dan zie ik mijn dochter en denk ik , ik moet er door heen.
Ik blijf hopen dat het met 3 maanden weg is al weet ik bijna zeker van niet.
Met onze dochter had ik het 9 maanden.
Ik spuug zo'n 9 a 10 keer per dag.
Maar goed meid schrijf het lekker van je af.
Weet dat ergens in nederland iemand zich net zo beroerd voelt.
EN we komen er wel
knuffie