Dat heb ik ook gelezen ja!
Je zou er bijna stress van krijgen 😮
Heel goed dat je het dan gaat vertellen.
Hopelijk wordt je er relaxed van!
En vrolijk als iedereen blij samen met jou is 😂
annalizeOud lidBerichten: 277Lid sinds: 1 januari 2005
Jos schreef:@ annelize; succes vandaag!!!
@ lovelywoman; balen zeg... Veel sterkte! Hoop dat je man snel weer een leuke baan vindt! Liefst in de buurt natuurlijk zodat jullie gewoon kunnen blijven wonen daar!
@ zon; ik heb precies hetzelfde...
Ik mag gelukkig volgende week voor een echo. Hoop dat ik dan (voorlopig) even gerustgesteld ben!
Hier had ik gister trouwens ook erge stress. Had 's middags ineens een felle steek in mijn buik en toen een kwartier lang hevinge buikkrampen. Dacht echt dat het een miskraam zou worden, zo hevig.
Verloskundige gebeld maar die had geen dienst. Kon wel mobiel bellen als het spoed was, maar aangezien ik geen bloed verloor heb ik dat maar niet gedaan.
Toch maar even een mail gestuurd naar haar.
Gisteravond had ze de mail beantwoord, maar toen ik niet terug reageerde (ik lees 's avonds geen mail, heb thuis geen internet) heeft ze me gebeld. Ze was een beetje bang voor een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Daar kon je in deze termijn wel eens wat van gaan merken.
Maar toen ik zei dat de krampen gelukkig afgezwakt waren en het alleen nog maar een beetje gekneusd aanvoelde was ze toch wat gerustgesteld.
Mocht ik nu weer zo'n aanval krijgen, moet ik haar toch weer bellen en moet ik eerder langskomen dan 9 december.
En als de krampen uitblijven, moet ik er maar vanuit gaan dat het het oprekken is van de baarmoeder, de banden en/of mijn darmen die nu een beetje weggedrukt worden.
Ik ben nu wel een beetje van de schrik bekomen, heb nog steeds dat het een beetje gevoelig aanvoelt in mijn buik, maar geen steken of krampen meer gelukkig. En geen bloed gezien nog!
babylover schreef:@ jos zo dat zou wel even een schrik zijn geweest
nou gelukkig geen bloed dan zit het vast en zeker goed!
Ik begin me ook beetje zorgen te maken
als het goed is ben ik vandaag 6 weken,
maar ik voel nog steeds niets ?
alleen me borsten doen pijn en soms een steekje
meer niet? Soms duizelig maar Niet misselyk?
Ik weet dat het niet perc hoeft maar ben toch liever
elke ochtend misselijk dan niet misselijk!
mag ik vragen hoever jullie zwanger zijn en waar julie
last van hebbe? Misschien herken ik nog wat!
annalize schreef:Ik had een beetje een afknapper: ik moet waarschijnlijk naar een gynaecoloog ipv een verloskundige! Daar had ik niet op gerekend. Heb wel een ziekte, maar mijn dokter daarvan, had gezegd dat ik gewoon thuis zou kunnen bevallen etc.
Dus halverwege de intake gestopt met het gesprek. Ze gaan dat eerst uitzoeken en daarna alsnog een intake, bij VK of Gyn. Afwachten dus...
Ondertussen heb ik wel mijn echo verwijzing binnen, dus die afspraak kan ik gaan maken!
misslola schreef:Teigetje heel veel sterkte!!!
Meiden, vandaag meld ik me nog even en dan zullen jullie 3 weken niets van me horen.
Morgen gaan we lekker 3 weken met vakantie.
Na de goede echo van afgelopen donderdag ga ik met een iets geruster hart op vakantie.
Ben nu toch wel wat misselijker aan het worden en heb bijde huiarts alvast wat medicatie gevraagd. Mocht het op vakantie echt mis gaan qua misselijkheid heb ik tenminste iets bij de hand. Ook zeker voor in het vliegtuig.
Afgelopen donderdag hebben we ook een fijne intake gehad bij de vk. 29 december moet ik daar voor de tweede keer heen.
En 4 januari krijgen we onze tweede echo. Dan ben ik rond de 11 weken.
Erg spannend allemaal, maar door de vakantie heb ik wel een welkome afleiding.
Meiden, geniet van jullie zwangerschap en hoop dat het allemaal goed blijft gaan bij jullie!!!!
Liefs
Jootje82 schreef:Hier net helder bloedverlies gehad.. 😢 Straks het ziekenhuis maar bellen want wil nu niet meer wachten tot vrijdag tot de echo.. Zal wel weer niet goed zijn..