zon schreef:ik had ook een soort steken vannacht...weet eigenlijk niet of je t steken moet noemen....was heel laag in mijn buik en heel heftig...nog nooit zo gehad...en ja die ongiekrampen ook ja...
zucht...ga zo lunchen met een vriendinnetje....ze weet van niets ( gaan immers dit weekend pas aan ouders vertellen) maar misschien vertel ik t haar wel....moet t echt kwijt word gek van onzkerheid ff....slaat misschien nergens op, heb geen bloed dus dat is goed he?
( maar ja heb zo veel negatieve verhalen gelezen op internet)
Ik hoop dat je steken/krampen minder worden! Ik had het vorige week een paar keer. Nu voel ik eigenlijk helemaal niets...
Eerst maakte ik me zorgen om die krampen en nu juist omdat ik ze niet meer voel...
Daarbij ben ik nog steeds niet misselijk (gelukkig) en ook nog steeds geen last van mijn borsten.
Ik hoop toch dat ukkie goed zit!
We lopen trouwens gelijk op!!
Ik was gister bij een vriendin eten en die maakte zalm. Ze wilde hem erg rose laten, maar toen heb ik maar moeten verzinnen dat ik dat op die manier niet lust... Daarbij wilde ze een wijntje doen en ook daar heb ik me maar uit moeten liegen dat ik die wijn niet lustte... Pff ben blij als ik het dalijk wel aan goede vriendinnen kan vertellen.
Dat liegen vind ik maar erg vervelend. Daarbij heb ik ook nog eens mijn verjaardag volgende week...
We zien wel, eerst dit weekend onze ouders maar vertellen dat ik zwanger ben.
Al ben ik nu toch wel bang dat we moeten wachten tot na de echo... Zou zo graag al weten of het goed zit en leeft.
Maar dat hebben we allemaal he?!