zon schreef:welkom meissie!!!
Ik heb mijn zorgverzekering voor volgend jaar ook net aangepast. Orha , en nu de uitgebreid. Dan word alles vergoed, eigen bijdrages, zwangerschapscursussen tot 200 euro etc....is niet zo veel meer als ik nu betaal.
De onzekerheid word ik af en toe GEK van hier.....voel me nml vrij goed...en dat is natuurlijk fijn. Niet misselijk ( nog...al hoop ik t niet te worden als ik ergens niet tegen kan)slaap heerlijk etc. Alleen af en toe duizelig.
Ja...en die buikpijn...die maakt me extra onzeker. Ik weet ondertussen dat t er bij hoort, de baarmoeder moet immers groeien. Porbeer me niet druk te maken. Maar het is zo moeilijk voor te stellen dat ik zwanger ben....
zucht was de echo er maar.
( hebben jullie ook trouwens dat je nog onzekerder word door op internet de miskramen enzo te zien langskomen...dat maakt me ook bang hoor)
Ik heb eigenlijk ook nog maar vrij weinig klachten en dat maakt me ook best onzeker!
Maar mijn huisarts zei dat het allemaal nog best kan komen. Vanaf 6 weken meende zei en dat zijn we nu.
Maar ik las op het internet dat lang niet iedere zwangere misselijk hoeft te zijn.
Het is inderdaad even aftellen tot de echo nu en dan hopenlijk heel hard genieten (en nu natuurlijk ook he 😉 )
Over moeders voor moeders; iedereen moet zelf weten of hij daar aan mee wil doen of niet.
Ligt toch allemaal aan een hoop omstandigheden vind ik.
Ik werk ook full-time (6 dagen in de week) en verzamel dus alleen de ochtend en avond plasjes.
Is helemaal niet erg dat je dan wat minder inzamelt. Ik ga ook echt niet die flessen mee naar mijn werk nemen...
Over belgen; ik heb er ook helemaal niets tegen, maar ben ook een echte Nederlander (wel een limburger haha, reserve belg of hoe noemen jullie dat 😉 )
Wij woonden al in een dorp dat vlak aan Belgie grenst en daarbij waren de huizen 8 jaar geleden nog aanzienlijk goedkoper.
Mijn man heeft ook in Belgie op school gezeten vroeger, voor hem was het heel normaal om daar ook ooit te gaan wonen.
Over de zorgverzekering; ik heb nu een jongeren aanvulling op mijn cz polis. Heb de pakketvergelijker nu op het bureau liggen. Wil ook voor het eind van het jaar overstappen naar iets anders. Waarschijnlijk de gezinnen.
Fijne dag meiden!!