@ Jootje,
Ik heb me ook aangemeld voor je hyves!! Leuk.
Ik wacht met smart op de "goedkeuring"
liesje26Oud lidBerichten: 300Lid sinds: 1 januari 2005
zon schreef:valt me wel op dat de meeste al meer dan 1 echo hebben gehad? Ik hoop er maandag nog te krijgen omdat ik naar gyn moet ( doorverwezen ivm medisch verleden) maar anders zou mijn 20 wk pas de 2de echo worden...
Sunshine01 schreef:@ jk 88 wat vervelend dat je 3 gaatjes hebt, maar als ze niet al te groot zijn dan hoeft de tandarts niet heel diep te boren en dan is het prima te doen zonder verdoving. Ik vind de prik van de verdoving pijnlijker dan de gaatjes boren, dus als het niet hoeft dan neem ik geen verdoving. sterkte in ieder geval
Even een praktische vraag, ik heb de brochure van babydump binnen gekregen en daar zat een bon bij om een verrassingspakket op te halen. Nou zijn wij alleen vorige week al daar geweest en het is best een eindje rijden vanaf hier. Weet iemand of het toch de moeite waard is om hem op te halen?
Wammie schreef:amspoelstra------------30 jaar ------------------- 30 juni ---------- 2 echo's, 20wk echo 10 feb.
Wammie----------------30 jaar--------------------6 juli-------------2 echo's, 20 wk echo 10 feb.
Liesje26----------------27 jaar--------------------7 juli-------------1 echo---2x contole-----16 feb 20 weken echo
jk1988----------------21 jaar--------------------14 juli-------------------3 echo's gehad---5 feb pretecho/22 feb 20 wk echo
zuuz------------------32jaar----------------------16juli`-------------------2echo's gehad
appelflap--------------32--------2e kindje---------18 juli-----------2x echo 2-2 volgende af.
Jootje 82-------------27 jaar--------------------19 Juli--------------3 echo's gehad--15Febr; Geslachtsbep.--26Febr; 20-wk echo
Minka12--------------29 jaar --------------------19 juli-------------------5 echo's gehad ---3 maart /20 wk echo
Misslola---------------28 jaar---------------------20 juli-------------------2 echo´s gehad
Sunshine--------------31 jaar---------------------20 juli-------------------5 echo's gehad---2 maart 20 wkn echo
Zon---------------30 jaar-----------------------21 juli------------------1 echo gehad, 25 jan gyn, 05-03 20 wk echo
Mick------------------28 jaar--------------------22 juli------------------2 echo's gehad (20 weken echo op 16 maart)
Prinses 78-------------31 jaar--------------------27 juli------------------4 echo's gehad
Anntje----------------25 jaar---------------------29 juli ------------------1 echo gehad----22 jan 3mnd echo
VickyC----------------31 jaar---------------------31 juli-----------------4 echo's gehad (volgende 18 febr)
minka12 schreef:ohhh wat een leuke kamer anoniempje.
Ik snap dat je het nog steeds een beetje moeilijk vind maar meid probeer te genieten.
Hoe voel je, je de afgelopen dagen.
knuff
Jootje82 schreef:Hoi meiden..!
Wat leuk dat jullie allemaal druk bezig zijn met bestellen. Volgens mij waren wij heel vroeg want hebben alles 5 weken geleden al besteld. Ook bij babydump.. Week 13 word alles bezorgd. In Maart dus druk aan het verven in de babykamer.. Spannend, nu al zin in..! 😃 Verder de kleine dingen nog bestellen.. Pfff wat moet je veel hebben. Maar erg leuk!
Mayella; Waar woon jij als ik vragen mag? Zie in drenthe en jij zei 20 min rijden naar babydump. Vast in Zwinderen dan.. Hier hetzelfde verhaal ds vandaar ik zo benieuwd ben.. 😃
Vandaag nog 3 weken en dan een geslachtsbepaling.. 😃 Echt zo spannend en ben zo benieuwd. Heb er geen gevoel bij. Mijn man denkt een jongetje.. Hihi, ben erg benieuwd! :D
liesje26 schreef:@Anntje,
wat fijn dat je zo'n goede echo hebt gehad!! Super dat het bewegelijk was. Hadden wij toen ook!!
Het grappige is dat wij de kleine ook Puk noemen (tenminste nu dan 😉 ) inmiddels heeft de hele familie het overgenomen en iedereen heeft het over Puk! Wel grappig!!
Prinses78 schreef:jk1988 dat gevoel ken ik precies.....eerst zeker weten naar het ziekenhuis te gaan en nu dus weer de twijfel.....
de_knapste: volgens mij kan je de spullen nog terug brengen dan, maar dat is helemaal niet nodig joh!! Je bent de 3mnd voorbij dat moet wat meer hoop gaan geven toch.....(ik weet niet of je nare ervaringen hebt).
We gaan gewoon allemaal in juli bevallen van een gezond kind!
Jootje82 schreef:Ik denk dat 'als het maar leeft en gezond is' niet zoveel te maken heeft of je nu wel of niet wilt weten wat het geslacht is.. Iedereen hoopt dat het leeft en gezond is. En of het nou een jongen is of een meisje maakt ons ook niks uit alleen willen we het wel graag weten.. ;)
Jootje82 schreef:Wat raar dat er zoveel weken verschil tussen zit tussen geslachtsbepalingen..
..
De_knapste schreef:Prinses78 schreef:jk1988 dat gevoel ken ik precies.....eerst zeker weten naar het ziekenhuis te gaan en nu dus weer de twijfel.....
de_knapste: volgens mij kan je de spullen nog terug brengen dan, maar dat is helemaal niet nodig joh!! Je bent de 3mnd voorbij dat moet wat meer hoop gaan geven toch.....(ik weet niet of je nare ervaringen hebt).
We gaan gewoon allemaal in juli bevallen van een gezond kind!
Je hebt helemaal gelijk prinses, ik heb helemaal geen nare ervaringen hoor maar dit is mijn eerste keer zwanger zijn na een dik jaar proberen dus ik heb echt geen idee wat ons nog te wachten kan staan. Daarbij heb ik een heel hoge bloeddruk (wel medicatie voor nu) over een week bij de gyn kijken of het wat gezakt is.
En nu lig ik plat met de buikgriep, ik was juist met moeite een kilootje aangekomen. Maar die zal er nu toch echt weer af zijn. 😢
Dus maar bestellen die kinderwagen!!! Eerst nog ff uitzieken :P