Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Hihi gelukkig JK1988, dacht dat ik de enige was.. 😉
Jessyh schreef:Pfoe, dat lijjkt me inderdaad niet zo leuk als je mannetje in deze periode wordt uitgezonden...
Maar als het dan toch moet is het belangrijk dat hij op tijd weer terug is!
Ik heb nog een vraagje waarmee jullie me vast kunnen helpen. 😃
Ik ga in april verhuizen. Uiteraard dient er in het nieuwe huis nog geverfd te worden (babykamer 8-) en de woonkamer enzo)
Is nou echt slecht om te verven terwijl je zwanger bent of is dit allemaal overdreven?
Ik weet dat verfdampen schadelijk zijn, maar dit zijn ze in principe voor iedereen.
Op internet zegt de ene dat je het absoluut niet moet doen, de ander zegt dat het na 3 maanden zwangerschap best kan. En ik heb ook al vaker advertenties in tijdschriften gezien waarop je een hoogzwangere vrouw in verfkloffie en met een verfkwast in de hand ziet. Het lijkt me sterk dat zo'n advertentie in een tijdschrift voor bijna ouders komt, als het super schadelijk zou zijn.... toch?
Van mijn man mag ik geen kwast aanraken tijdens de verhuizing. Maar ik kan niet toekijken hoe er bij ons geverfd wordt en zelf niet mee helpen.... dus ik hoop eigenlijk dat iemand gaat zeggen dat het helemaal geen kwaad kan :)
Jessyh schreef:Pfoe, dat lijjkt me inderdaad niet zo leuk als je mannetje in deze periode wordt uitgezonden...
Maar als het dan toch moet is het belangrijk dat hij op tijd weer terug is!
Ik heb nog een vraagje waarmee jullie me vast kunnen helpen. 😃
Ik ga in april verhuizen. Uiteraard dient er in het nieuwe huis nog geverfd te worden (babykamer 8-) en de woonkamer enzo)
Is nou echt slecht om te verven terwijl je zwanger bent of is dit allemaal overdreven?
Ik weet dat verfdampen schadelijk zijn, maar dit zijn ze in principe voor iedereen.
Op internet zegt de ene dat je het absoluut niet moet doen, de ander zegt dat het na 3 maanden zwangerschap best kan. En ik heb ook al vaker advertenties in tijdschriften gezien waarop je een hoogzwangere vrouw in verfkloffie en met een verfkwast in de hand ziet. Het lijkt me sterk dat zo'n advertentie in een tijdschrift voor bijna ouders komt, als het super schadelijk zou zijn.... toch?
Van mijn man mag ik geen kwast aanraken tijdens de verhuizing. Maar ik kan niet toekijken hoe er bij ons geverfd wordt en zelf niet mee helpen.... dus ik hoop eigenlijk dat iemand gaat zeggen dat het helemaal geen kwaad kan :)
liesje26 schreef:Wij moeten de kamer ook nog leeghalen. Staat zoveel troep in! Ik moet eerst eens alles op marktplaats zetten.
Wij gaan zaterdag eens even behangetjes kijken. Leuk ben benieuwd! Ik vind de weken nu toch wel snel gaan. heerlijk. Voor je het weet zijn we allemaal moeder en kunnen we lekker freubelen met onze lieve kleine babytjes ha ha ha.
Ik mag woensdag ook weer op controle. ben toch altijd wel wat zenuwachtig!
Vraagje, wij willen een pretecho laten maken zo rond de 22e week.
Dit is al over 5 weken :shock:
Zijn hiervoor wachtlijsten??
minka12 schreef:wij hebben ook 2 katten hihi.
Ging ook goed met onze dochter alleen moesten wij wel opletten want ze wilden steeds in de wieg box wandelwagen liggen.
De_knapste schreef:Inzake de hondjes heb ik al een beetje gezien hoe ze reageren op mijn 2 jaar oude nichtje, heel erg jaloers. Maar dit is natuurlijk niet ons eigen kindje en ze is er ook niet altijd. Ik hoop maar dat als ons kleintje er is dit anders gaat.
Dat met die luier begrijp ik niet zo goed, toch geen gebruikte luier of in ieder geval met viezigheid erin? ;)
duitsedog schreef:waar is de rest van de lijst gebleven? hebben jullie hem 'opgeschoond' of zo omdat een aantal meiden hier niet zo vaak komt?
Prinses78 schreef:Beterschap Minka. Wat een gedoe allemaal he.....Ik geef ook nog 1 keer per dag over. Iedere morgen. Daarna gaat het beter. Ik hoop ook voor jou dat je snel echt opknapt en kan gaan genieten.
Wij gaan volgend weekend maar eens kijken voor een babykamer. Wij wonen in Zwolle. Iemand nog tips in deze omgeving?
Ik heb al veel gehoord over babydump. Ik weet dat in ook een grote babyzaak zit.
Schorpioentje87 schreef:Wij zijn dit weekend geslaagd voor de babykamer! Ook bij de Babydump! Zo mooi!! Wij zijn helemaal blij 😂
Hoe gaat het hier met iedereen?? Ik heb niet bijgelezen, ben hier echt al weeeeeeken niet meer geweest dus dat is meteveel :oops:
Hier gaat nog steeds alles goed. nog steeds geen kwaaltjes... alleen dat ik meer slaap nodig heb, maar dat is niet erg!
Ik voel trouwens ook nog niks 😞 Hoop dat dat niet te lang meer duurt evenals mijn buik! Want ben nog steeds 1,5 kilo lichter en je ziet nog niks..
Schorpioentje87 schreef:Mayella: Turijn, ik ga even spieken welke jullie hebben.. :lol:
Schorpioentje87 schreef:Oww die van jullie is ook mooi, hoe schattig allemaal he!! We hebben ook een leuke kinderstoel besteld, die bloom! Wou die zoooo graag hebben :oops: Heb papa al een paar weken van tevoren voorbereid en heel lief aangekeken, gelukkig hebben we hem besteld :mrgreen:
Schorpioentje87 schreef:Anoniempje: Is die kamer van jullie ook van de babydump? Kan hem niet vinden namelijk :? Zal nog eens goed zoeken 😉
Minka: Wij hebben de babykamer gekregen van de opa's en oma's. En de kindertstoel van het geld dat we met de kerts van de opa's en oma's hebben grekegen. Dit hadden we speciaal voor iets moois te kopen aan de kant gelegd. Dus dit was wel een mooie reden. Welke kleur hebben jullie?