Jootje82Oud lidBerichten: 2.072Lid sinds: 13 juli 2009
Hebben jullie trouwens al die gratis doen besteld? Ikke natuurlijk wel, echt Nederlander he 😉 😛 Ik heb die felicitas bij de Etos gehaald, verder nog niet.. Vond hem persoonlijk erg leuk! 😃
Sunshine01 schreef:Hoi meiden, allemaal fijn weekend gehad?
Morgen 16 weken, maar ik blijf nog steeds misselijk en overgeven, ik wordt er zo gek van ik heb echt al mijn hoop gevestigd op na de 16 weken. Ik zou mij zo graag eens 1 dag weer normaal willen voelen, zucht.. Ik spiek trouwens af en toe even mee op het buikenforum, ik kan mij nog steeds niet voorstellen dat ik over een tijdje ook een enorme buik ga krijgen, maar ik zag dat ze daar allemaal schreven over last van een jeukende buik. Daar heb ik ook zo'n last van terwijl je nog niet echt een buik ziet alleen 's avonds eigenlijk. Ik smeer elke dag met Bio Oil, ik ben als de dood voor striemen, maar het blijft zo erg jeuken. Heeft 1 van jullie misschien een tip tegen de jeuk?
Groetjes
Jessyh schreef:@Zon, ik heb bloedgroep A negatief. Moet idd ook zo'n spuit krijgen.
@Sunshine01, Het gaat idd om de resusfactor, negatief of postief. Als je negatief hebt dan krijg je een spuitje tegen bloedvergiftiging.
Vind het wel een beetje vreemd dat jouw verloskundige er verder niks over gezegd heeft. Bij mij werd er wel op gehamerd dat ik direct contact op moest nemen, mocht ik vallen oid. Want zodra je een bloeding krijgt, wat normaal gesproken niet erg is, moeten wij direct een spuit met antistoffen krijgen.
.
babylover schreef:haay dames!
hoe gaat t hier ?
het loopt hard zeg heb zeker 10 pagina's gemist..
heb vandaag babykamer besteld en zaterdag een kinderwagen
de quinny buzz 3 en dan helemaal black :D!
had even een vraagje voor de mensen uit noord-holland,
ik wil graag z'n vroege geslachtsbepaling bij 16 a 17 weken,
heeft iemand een adresje waar dat kan voor 'n mooi prijsje!
ik hoor 't wel.
liefs
Prinses78 schreef:Vandaag babykamer bastogne besteld!! Ben er helemaal blij mee.
annalize schreef:Wij hebben via Marktplaats een mooie knalrode Bugaboo gescoord. Helemaal mooi dingetje.
Eerste officiele echte baby-aankoop. Met de rest wachten we nog even. We hoeven dat allemaal nog niet in huis.
Eerst nog een verbouwing in de woonkamer achter de rug hebben, daarna kunnen we ons helemaal op de baby focussen.
Wij vertrekken zo voor een vakantie. Heerlijk met z'n tweetjes weg voor de laatste keer...
Genieten!
Prinses78 schreef:Misslola: Ik hoop zo voor je dat je vriend op tijd terug is..... Val je zo af door het overgeven?
Ik ben al 3 dagen niet meer misselijk! Voel me zoveel beter. Als dit een voorbode is voor de rest van mijn zwangerschap dan ben ik dol gelukkig!!