VickyCOud lidBerichten: 1.604Lid sinds: 10 juni 2009
LOL, Greetje!
greetje83 schreef:Anntje: een nuchtere Nederlandse he...
Prinses78 schreef:Net terug van de vk. Moet do. terug komen omdat ons kindje misschien te klein is en ze kan ook niet met zekerheid zeggen of ik nog voldoende vruchtwater heb.
Weet iemand wat er gebeurt als je te weinig vruchtwater hebt?? Word je dan gewoon eerder ingeleid of is het echt heel gevaarlijk voor mijn kindje??
minka12 schreef:Prinses78 schreef:Net terug van de vk. Moet do. terug komen omdat ons kindje misschien te klein is en ze kan ook niet met zekerheid zeggen of ik nog voldoende vruchtwater heb.
Weet iemand wat er gebeurt als je te weinig vruchtwater hebt?? Word je dan gewoon eerder ingeleid of is het echt heel gevaarlijk voor mijn kindje??
Jeetje prinses wat is dat nu weer.
Nou hopen dat het mee valt.
Ik weet niet precies wat het inhoud te weinig vuchtwater.
Probeer niet van te voren te veel te piekeren. Makkelijk gezegt dan gedaan weet ik.
greetje83 schreef:
Hier gaat alles goed. Voel me alleen schuldig dat mijn vent klusjes aan het doen is in huis en ik geen puf heb om te helpen...
Prinses78 schreef:Daisy: Wat Anntje net schreef daar zat ik ook al over te denken. Kan me ook je zorgen om de keizersnee wel voorstellen. Maar probeer er toch het beste van in te zien. Je krijgt hoe dan ook je kindje lekker in je armen daarna. Dat maakt vast alles goed.
Ik moet zo naar de vk. Hoop dat hij nog steeds met zijn koppie naar beneden ligt. LAg steeds in een stuit tot 2 weken geleden. Ik heb het gevoel dat hij niet meer gedraaid is dus dat hoop ik dan maar.
Nog 2 ochtenden werken en dan heb ik verlof!!!! Zoveel zin in....
Anntje schreef:ams ---------- 30 jaar --------- 30 juni ---------28 mei Isa Julia geboren!(35.2wk./2600gr.)
Greetje83 -----26 jaar ----------1 juli ---------- ????????????????
Jessyh---------26 jaar----------4 juli------------ Een jongetje
annalize--------27 jaar----------5 juli----------- Geslacht onbekend
Wammie--------30 jaar---------6 juli----------- Geslacht geheim
SB------------- 25 jaar---------9 juli------------Geslacht geheim
Daisy-----------27 jaar---------10 juli----------- Een meisje
Anoniempje-----28 jaar---------12 juli-----------Willen we niet weten
jk1988----------22 jaar---------14 juli----------- 6 juni Sem geboren (34.5wk./2522gr.)
Tina------------27 jaar----------16 juli----------Geslacht geheim
appelflap--------32 jaar---------18 juli---------- jongen
Jootje 82--------27 jaar- -------19 Juli---------- Geslacht geheim
Minka12---------29 jaar---------19 juli----------- Een meisje
Misslola---------28 jaar----------20 juli------------ Geslacht geheim
Sunshine01------31 jaar---------20 juli---------- Een meisje
Zon-------------30 jaar---------21 juli------------ Geslacht geheim
Mick-------------28 jaar-------- 22 juli------------ ????????????
Prinses78--------31 jaar---------25 juli----------- Een jongetje
Anntje-----------25 jaar---------29 juli ----------- Willen we niet weten
De_knapste------28 jaar---------29 juli------------ Een jongetje
Schorpioentje87--22 jaar---------31 juli----------- Een meisje
VickyC-----------31 jaar---------31 juli------------ Een jongetje
'k Heb ons lijstje er maar even weer bijgezocht, anders kunnen we hem straks niet meer vinden :oops:
PS: Minka: Ik las net dat je vandaag weer naar de gyn moet. Succes en ik hoop dat ze duidelijkheid voor je heeft!
Sunshine01 schreef:@ Anntje wat heerlijk dat jullie nog even op vakantie gaan, wel in Ned toch?
Ik heb de volgende dingen ingepakt voor mijn ziekenhuiskoffertje:
2 t shirts
1 voedingsbh
2 voedingshemdjes
1 joggingbroek
2 (grote) hipsters
slippers
dikke sokken
1 rompertje korte mouw
1 rompertje lange mouw
2 mutsjes
2 p sokjes
2 pakjes
fototoestel
toilettas met tandpasta etc
make up
ponsplaatje
verzekeringspasje
euro muntje voor rolstoel
druivensuiker
Misschien heb je er iets aan en als iemand aanvullingen heeft hoor ik het graag natuurlijk 😂
Fijne vakantie alvast!
mayella schreef:Sunshine01 schreef:@ Anntje wat heerlijk dat jullie nog even op vakantie gaan, wel in Ned toch?
Ik heb de volgende dingen ingepakt voor mijn ziekenhuiskoffertje:
2 t shirts
1 voedingsbh
2 voedingshemdjes
1 joggingbroek
2 (grote) hipsters
slippers
dikke sokken
1 rompertje korte mouw
1 rompertje lange mouw
2 mutsjes
2 p sokjes
2 pakjes
fototoestel
toilettas met tandpasta etc
make up
ponsplaatje
verzekeringspasje
euro muntje voor rolstoel
druivensuiker
Misschien heb je er iets aan en als iemand aanvullingen heeft hoor ik het graag natuurlijk 😂
Fijne vakantie alvast!
Schoon shirt voor de papa?
Iets te lezen
Boek van kraamzorg
daisyensteven schreef:Ik vandaag nog een half dagje, morgen een volledige dag en vrijdag nog een voormiddagje en we zijn ervan af tot november 😊 Raar gevoel toch wel hé.
Ik kan niet in ziekteverlof gaan, want dat blijft hetzelfde. Is ook automatisch bevallingsverlof, doordat het binnen de 6 weken voor de bevalling valt.
Ik heb het gisteren besproken met mijn ventje en hij wilt liever niet dat ik een week onbetaald bij neem, gewoon om er te geraken. MIjn schoonouders gaan haar al een dagje bijhouden en zo vullen we die week nog wel tot ze vanaf 8/11 naar de crèche kan dan.
Ik moet zeggen dat ik toch af en toe een raar gevoel door mij heb doorgaan als mijn schoonmoeder zo zegt dat ze naar hen kan komen en dat ze zelfs kan blijven slapen en zo. Ik voel me dan echt alsof iemand mijn hart eruit rukt 😖 Ik voel me enorm schuldig over dat gevoel, maar het is al de 2de keer dat ze zoiets zegt en dat ik dat voel. Ik zeg dan altijd maar tegen haar dat het komt doordat het nog te vroeg zou zijn en dat dat eerder iets is voor als ze wat ouder is.
Ik hoop het maar. Ik hoop echt dat dat gevoel niet altijd zo gaat blijven. Maar nu zit ze zo veilig in mijn buikje en is ze volledig bij mij en ik heb het nu al moeilijk met het idee dat ik haar ga moeten delen. Erg hé.
Prinses, ik heb er ook geen idee van hoe het zit met het vruchtwater. Ze controleren dat wel altijd, maar ik heb er nog nooit een probleem met gehad. Volgens mij is er ook wel pas echt iets mis als je duidelijk vruchtwater verliest.
En hoeveel weegt het kindje dan bij jou?
mayella schreef:We vinden het echt niets aan om nu al te weten wanneer ons kindje geboren gaat worden (als het niet besluit eerder te komen..)
Dat aftellen, bah ;)
Sunshine01 schreef:@ Mayella, kan mij voorstellen dat je baalt van de ks, hoop voor je dat het toch nog een verrassing wordt en de beeb zich eerder aandient. Ik ben nu stiekem al bij jullie aan het meelezen :oops: dus ik zal vanzelf wel zien wanneer het gebeurt 😂
@ Annalize, ja die oplader dat is natuurlijk ook wel een heel goed idee!! Nou meiden met ons ziekenhuiskoffertje komt het nu zeker goed haha, zijn we daar tenminste goed op voorbereidt...
Jootje82 schreef:Zag op het ziekenhuislijstje nog 2 pakjes staan voor de baby.. Dan bedoelen jullie toch 2 verschillende maten of niet??
Lunanoa schreef:Ook jullie worden ingehaald, de eerste augustus baby is geboren :o
Sunshine01 schreef:Jootje82 schreef:Zag op het ziekenhuislijstje nog 2 pakjes staan voor de baby.. Dan bedoelen jullie toch 2 verschillende maten of niet??
Ja ik heb 1 pakje maat 50 en 1 pakje maat 56 erin gedaan