*Breekt even in*
@ams, Ik geef ook bv en ik doe dit zowel overdag als s´avonds en s´nachts op verzoek, ik let juist niet op de tijden en/of schema´s etc ... Maar ook doen we bij als ons ventje bijv nog niet voldoende heeft gehad aanvullen met hypoallergene voeding van nutrilon totdat ons ventje helemaal voldaan is.
Ik let vooral op wat ik eet enz daar ben ik wel heel consequent in maar mijn mannetje helpt me dan ook wel eens herinneren enz ... Maar vooral moet je opletten niet te gekruid/pittig eten te eten, maar ook geen jus ´d orange en ook uit kijken met prei (iig ons ventje krijgt als ik prei heb gegeten ook krampjes).
De opstart van de bv ging bij mij wat moeizaam best een slechte start dit door geen advies of hulp in zknh gehad, en ook onze 1e kraamhulp die me er totaal niet bij hielp. Maar gelukkig gaat het steeds beterder en kolf ik ook gewoon tussendoor, dus ik doe en borstvoeding en als ie dan nog niet helemaal voldaan is bij geven met beetje hypoallergene nutrilon melk en ook nog eens kolven, het is enorm zwaar en heb ook wel eens mijn mindere dagen maar ik probeer echt sterk te zijn en door te zetten dit alles voor ons lieve ventje!!!
Het slapen dit gaat ook wel goed s´nachts vind ik het heerlijk om hem lekker bij me te hebben en hup aan te leggen en zelf lekker weer verder slapen hmmm, zodra ie dan klaar is met 1 borst dan hup ff uit bed en hem verschonen en dan hup weer in bed en nog ff aanleggen aan 2e borst als ´´toetje´´, en ik zelf weer lekker verder slapen ... S´ochtends dan slaap ik heerlijk met ons ventje uit tot een uurtje of 10 a 11 uur HEEEEEERLIJK !!! 😉
*Breekt weer uit*
ams schreef:daisyensteven schreef:Ams en Jk, klinkt zalig om zo te kunnen genieten van je kindje. Hebben jullie je ritme al een beetje teruggevonden zo thuis met een babytje erbij?
Het ritme zit er aardig in. Het is alleen wel wennen dat alles om het ritme van de kleine en haar voedingen draait. Ik voed overdag om de 3 of 3,5 uur. 's Nachts naar behoefte, maar dat is ook om de 3 of 3,5 uur. Alleen gisteravond hebben we een voeding overgeslagen omdat ze erg lag te huilen gister (Tip: Als je borstvoeding geeft, denk erom wat je eet. Geeeeeen pepertjes of ander kruidig voedsel! Ik was het even vergeten en daardoor had ze waarschijnlijk krampjes :oops: ). Ze was net voordat ze moest drinken in slaap gevallen en we hebben haar dus laten slapen.
Ik probeer overdag nog even te gaan liggen, maar dat is wel erg moeilijk tussen alles door...