Jootje, bij ons past de maxicosi ook maar net achterin! wij dachten ook dat ze te kort waren maar naar flink trekken lukt het toch...
Daisy, veel succes morgen!
jk1988Oud lidBerichten: 2.283Lid sinds: 1 augustus 2009
MissMini schreef:Ja hoor, dat gaat best, ook met een kleine er in...!
Gaat het allemaal nog een beetje met deze warmte? Lijkt me behoorlijk zwaar, aangezien ik zelf al sloom ben nu en ik ben niet eens zwanger :mrgreen:
Geniet er nog maar ff lekker van hoor, voor je het weet is je kindje alweer ruim 4 maanden, de tijd gaat zó snel!!
greetje83 schreef:Net lekker in de schaduw in slaap gevallen!
Ben een beetje jaloers op jullie energie-niveau. Winkelen, ramen lappen, douche poetsen, strijken, ik ben al kapot als ik naar de wc ben gelopen (en dat doe ik vaak)! Zo toch maar even de was opvouwen, dan heb ik ook het gevoel dat ik iets nuttigs heb gedaan.
Jootje82 schreef:Ben benieuwd wie de volgende is.. 😃 Ik iig niet..'k Moest hier wel ff om lachen hoor 😉
anoniempje schreef:JAAAA het is JULI!!!
Ik meld me ook even.
Vannacht helemaal rustig en heerlijk geslapen. Dat was erg fijn.
Er is hier een aantal dagen feest in de buurt en vanavond zit ik nog even model voor bellypaint, dus ik ben erg benieuwd hoe dat gaat worden. Zal wel 1 van de laatste buikfoto's worden dus dat is wel leuk.
Groetjes
Anntje schreef:Jootje82 schreef:Ben benieuwd wie de volgende is.. 😃 Ik iig niet..'k Moest hier wel ff om lachen hoor 😉
Zul je zien dat jij morgen ineens met BUB nieuws komt. Haha.. Nee hè, wij wachten gewoon samen tot iedereen geweest is, dan hebben we lekker ook het langste verlof :D
Jootje82 schreef:Bij ons is het wel standaard met 41 weken.. Maar uiteraard is het beter als het vanzelf komt en dat hopen we dan ook 😃 En er zitten ook risico's aan over tijd lopen dus tjah wat voor keuze maak je dan..
Mooie naam heeft je dochtertje trouwens!