Jootje82 schreef:VickyC schreef:Busy Jootje... 😃 , ge zult het nooit afleren zeker? Wel leuk dat je zo nog veel kan doen. Ikzelf kan praktisch niks meer, kben veel te zwaar, mijn buik ook, mijn benen doen pijn, mijn voeten ook, enz... ... klaag klaag klaag. En eigenlijk, hierdoor is mijn humeur ook op een redelijk laag pitje geraakt... Mijn man kan er van meespreken...
Zeg, vraagje, waarom eigenlijk op 't lijstje een paar dikke sokken?
Haha tjah ik kan het nog dus dan doe je het ook.. Als het niet meer gaat dan moet je ook echt aan jezelf denken. Ik kan gewoon moeilijk niks doen.. 😉 Maar vandaag de schuur niet opgeruimd omdat schorpioentje mij lastig viel 😉 😛 Dus dat word morgen de schuur opruimen
En die sokken.. Omdat veel vrouwen zeggen die net bevallen zijn koude voeten te hebben. Nu zal het met deze temperaturen vast wel meevallen maar goed, neem ze voor de zekerheid gewoon mee..
Daisy; idd fijn dat je naar huis mag! 😃 Lekker nog meer genieten..
Sunshine; Appart he, kan me ook niet voorstellen dat er zo'n kindje in mijn buik zit!
Er moet jouw toch iemand van je werk afhouden :mrgreen: :mrgreen: Jij bent zon bezige bij! Tis goed voor je om ook eens lekker gewoon helemaal niks uot te voeren, dus ben trots op mezelf dat ik dat heb klaar gespeeld!
Hier meld ik me dus ook weer met BIB.. Vanavond liggingsecho, is hier standaard. En dan krijgen we het bevallingspraatje, ben benieuwd hihi.. Verder vandaag dus niet teveel gedaan, heerlijk!
Anoniempje: Pff stertke zeg met je vriendin, Balen dat je er niet naartoe kunt. Hoop dat alles goed gaat met ze beiden en zal voor ze duimen!
Minka: Dikke knuffel vanuit hier.. Het ziet je niet mee, vind het erg klote voor jouw 😞
Daisysteven: WAUWWW wat een mooie foto's van jullie meisje, suoer zeg!! Heerlijk van genieten, jij ziet er zelf ook super uit!!