Sunshine01 schreef:Haha Tina, inderdaad ik zie dat Simon alweer ruim 2 weken is! Gaat het nog steeds allemaal goed? Ben je al een klein beetje gewend aan het moederschap of is het nog onwerkelijk? Ik kan mij zelf het nog steeds niet voorstellen terwijl ik toch echt binnenkort ook mama zal zijn...haha
@ Jootje, ja zo'n nachtjurkje is eigenlijk wel een goed idee, heb zelf ook helemaal geen pyjama's maar je moet toch wel iets fatsoenlijks aan die eerste dagen die je misschien op bed doorbrengt, ga er ook maar een bestellen denk ik.
Dames, nog een tip nu jullie nog 'mobiel' zijn... Als je borstvoeding wilt geven, schaf dan wat kleding met ritsen of knoopjes aan, die makkelijk van boven open gaan! Ik zit hier nu steeds te klungelen met hempjes en shirtjes die ik eerst half uit moet trekken, erg onhandig!!!
Ik kon me ook niet voorstellen dat er een kindje zou komen, heb serieus de hele zwangerschap gedacht dat het mis zou gaan, kon gewoon niet geloven dat we een kindje in onze armen zouden hebben! Maar het is er toch écht! 😃 Het went eigenlijk best snel, alleen het plannen is nog lastig. Of we nou om 18, 19 of 20 uur eten, Simon komt ALTIJD tijdens het eten! En met een huilend kind smaakt het toch een stuk minder lekker... En gisteren stond ik klaar om te gaan wandelen en toen begon hij te piepen, en zijn planning is beter dan de mijne, want het was inderdaad al weer 3 uur na de vorige voeding! Maar op het plannen na is het echt geweldig om moeder te zijn! Heerlijk om hem lekker tegen me aan te hebben, hij ruikt ook zo lekker! 😃 En langzamerhand begin ik hem een beetje te snappen, dus dat is ook heel leuk! En als hij lekker wakker is! Haha! Genieten dus! 😃
Nu is het weer etenstijd! 😉