PixxieOud lidBerichten: 6.013Lid sinds: 3 juni 2008
Hierbij een nieuw topic voor diegene die mama zijn geworden in 2009! :)
Jamilah79 schreef:Saar: Dank je wel meisje...Hoop ook dat we nu normala kunnen klesten zonder muggeziterij idd.
Ben benieuwd of Thor nog is aangekomen dan en hoeveel..
Jenta: Hey, jij ook naar het CB vandaag, ben benieuwd hoe Liam deze keer gegroeid is.
Hier vroeg wakker opnieuw. Het begon al om 5 uur, mannetje is dus echt de weg kwijt momenteel! Rond kwart voor 6 maar een gflesje gemaakt en alles ging erin. Toen dacht ik dat ie wel zou gaan slapen, niet dus...Heb hem toen uit bed gehaald en bij mij in bed gelegd, nou dat was helemaal een ramp. Hij ging spelen met zijn knuffeltje, wilde mijn vinger in zijn mond stoppen en gaf me een dreun op me oog als ik die dicht deed :mrgreen:..Dus mannetje om 7 uur weer in zijn bedje gelegd. Babyfoongeluid uit en toen nog een uurtje liccht geslapen omdat ik hem nog steeds hoorde spelen en gillen in zijn bedje met de duer dicht hahahha...vanmiddag even goed bijtanken dan maar...
Huisje is weer schoon en aan kant, moet alleen nog een berg was doen...
Maar ook dat komt wel...oh ja, moet vanmiddag nog weer in de papier rotzooi duiken, moet echt dingen opzoeken die ik nodig heb voor bepaalde aanvragen..
Jamilah79 schreef:Mili: Ik kan merken dat ik verwend ben geweest de afgelopen weken. Voordat de klok verzet werd was het altijd tussen 7 en 8 uur dat hij wakker werd en nu dus ineens zo raar vroeg...
Fijn dat jullie het waarderen dat ik terug ben...was ook niet echt weg hoor, was alleen weg van het andere topic. Ik reageerde wel gewoon op andere topics 😉 .
Jamilah79 schreef:Mili: Nee, werk niet idd, ben afgekeurd 80-100%.
Euhm , weet niet precies hoeveel weken hij nu is, maar denk idd wel dat hij tegen een sprongetje aan zit. heb ook sprongenwekker trouwens, denk dat ik eerdaags wel bericht krijg dat ie er weer midden in zit, hahaha..
Hij is in elk geval geloof ik 4 maanden en 2 weken, maar staat wel in de banner 😉 .
Saar80 schreef:@Pluis, vormenstoof...???? Snap niet wat dat is...?? Hij is dus nog steeds "daidai" aan het zeggen, lijkt me erg schattig haha!
@Mili, je bent miss wel jong maar ik ben in sept 29 geworden en in mijn omgeving zijn ook nog niet veel vrienden aan kindjes begonnen hoor....Ligt denk ik een beetje aan de leeftijd van je vrienden en hoelang ze al samen zijn....Heb oudere vriendinnen die wel al kinderen hebben maar nu maar een enkeling van mijn leeftijd die al een kleintje heeft of zwanger is. Kennissen wel genoeg maar echte vriendinnen helaas niet....ook niet toen ik zwanger was, das wel jammer dan hoor! Mijn voormalige beste vriendin is nu zwanger en we hebben na een jaar geen contact meer te hebben gehad nu weer mailcontact, merk dat ik het toch allemaal wel heel spannend vind voor haar en baal behoorlijk dat zij zo goed als niks van mijn zwangerschap heeft meegekregen.... 😞
Wat was er met het haar van je smurfie dan?? Ik was bang dat Thor zn haar uit zou gaan vallen, veel mensen waarschuwde ons daarvoor....En hij heeft wel wat van zn donkere haar verloren maar nu is het aan het groeien en dikker aan het worden. Alleen achterop zn koppie een kaal plekje en wat donkerder haar maar verder is het lekker blond aan het worden! (was bijna zwart met de geboorte haha)
Jenta87 schreef:Stelletje kletskousen!
Jamilah, super dat je ''terug'' bent! Wel balen dat Ben Aissa steeds vroeger wakker word 😞
Mili, is goed ik zal haar ook Smurfie gaan noemen hier, geen probleem!
Nou wij zijn weer terug, kanonne de kinderwagen was erg beladen dus ook een keer zo zwaar om naar boven de duwen, maar ok, we zijn weer thuis! Liam is nu 67 cm en 6500 gram. Hoofdomtrek was 41,6 cm. Ze vond hem een beetje te licht dus ik mag gewoon doorgaan met dagelijks een bordje pap met daarna 60cc melk. Is het aapie vast blij mee want hij zat er enorm in te smullen!
Heb ook een pot verf gekocht, ga de kastdeurtjes van de keuken grijs verven :)
Jamilah79 schreef:Jenta: Ik kon jullie niet in de steek laten en ben blij dat er een nieuw topic is. Voor mij mag iedereen meekletsen mits het gewoon gezellig blijft...
Had al op je hyves gereageerd net over Liam en zijn groei hahahaha...
Mili: Echte vrienden zijn idd schaars! Daarom heb ik er eigenlijk maar 2 die ik heel weinig zie maar als ik ze zie is het ook reuzegezellig en is het net alsof ik er de dag ervoor nog mee heb gekletst! Enne ohja, ik noem je dochter ook gewoon smurfie vanaf nu hoor. Ik noem de naam van mijn kereltje ook niet zo heel erg vaak, zeg meestal mannetje of meneertje! :mrgreen:
Pluis: Sinds wanneer kan ik timmeren??? :mrgreen: 😂 :mrgreen:
Jamilah79 schreef:Ah ok, dat is wel duidelijk dan. Bij mij is het meer omdat de naam van mijn kleintje hetzelfde is als zijn papa en het is nu eenmaal een naam die niet vaak(lees nooit) voorkomt en dus als er iemand zou zijn die die naam herkent en de foto...dan weten ze ook wie er achter d egebruikersnaam zit haha. Maar ik maak me er verder maar niet druk om. Ik schrijf niks verkeerds, praat alleen nog maar over mijn kleine mannetje 😉 ...andere dingen die ik bespreken wil doe ik wel via pb :mrgreen: ...
pluis schreef:Als je het over jalouzie hebt. We willen geen kindjes meer omdat ons gezinnetje zo compleet is. Wil absoluut niet meer zwanger zijn omdat dat een drama was. Hoe kan het dan dat ik jaloers kan zijn als ik iemand met een dikke buik zie lopen?
Snap mezelf niet helemaal soms :shock: Hebben jullie daar ook last van?
Jenta87 schreef:Saar, zit Thor nu in maat 74? Ik heb een setje gekocht bij H&M maar vind het broekje zo groot lijken, of ligt dat aan mij? De bedoeling was dat ie t met kerst aankan, maar dan moet ie nog wel ff hard groeien 😛
Mili, Kidsfactory ken ik niet, maar klinkt leuk, haha :)
Mili schreef:hahaha.. ik voel mijn eisprong niet, maar merk het wel.. altijd beetje bloed verlies dan... heeft wel maanden geduurt voor ik het door had.. heb hele onregelmatige cyclus...