Ja dan nog 1 idd. We hebben nog 2 weken de tijd gelukkig.
Ja rotweer idd. We wilden nog naar de babydump vandaag maar was wat laat vandaag en het was echt rotweer.
SanelOud lidBerichten: 7.116Lid sinds: 1 september 2008
pluis schreef:Ben me net hard geschrokken. :shock: 😮 :shock: Dacht dat ik inbrekers had op mijn slaapkamer. Boel kabaal boven. En de poezen waren beneden. Dus die waren het niet. Nu blijkt dat bij mijn buurvrouw ze het huis op de kop aan het zetten zijn. Ivm leegruimen huis omdat mijn buurvrouw ja was overleden. Zij sliep altijd beneden. Heb nog nooit boven iets gehoord. Dat was het dus. Heb ik in die 7 jaar dat ik hier woon nog nooit gehoord hihi :mrgreen: Mmmh betekent wel dat we straks nooit meer een keer ongeneerd kunnen ruziemaken op onze kamer haha :mrgreen:
french schreef:Pluis haha lekker geschrokken dus, dan moet je w.s straks wel even wennen aan het lawaai van je nieuwe buren denk ik.
Jenta vroegertje voor jou dus vanmorgen !
Mili Niek gaat nu ook al naar de gastouder, maar er veranderd veel met de regeltjes etc.. dus dat wou ze even doornemen.
En even evalueren hoe het gegaan is de laatste tijd met de gastouder.
Mooie film dus, ik ga zeker nog heen. Even een datum plannen met de fam.
Wat zielig dat ze zo verkouden wordt zeg.
Mili schreef:french schreef:Pluis haha lekker geschrokken dus, dan moet je w.s straks wel even wennen aan het lawaai van je nieuwe buren denk ik.
Jenta vroegertje voor jou dus vanmorgen !
Mili Niek gaat nu ook al naar de gastouder, maar er veranderd veel met de regeltjes etc.. dus dat wou ze even doornemen.
En even evalueren hoe het gegaan is de laatste tijd met de gastouder.
Mooie film dus, ik ga zeker nog heen. Even een datum plannen met de fam.
Wat zielig dat ze zo verkouden wordt zeg.
oh ik dacht dat ie naar een vriendin ging.. hihi.. maar die is je gastouder zeker??
amanda16 schreef:@ French yep ware brave kids.
Hier ook 1 uit zn hum wil niet liggen of wat dan ook alleen bij mij. Anders is het gillen/schreeuwen.
Drinkt en eet slecht. Dus of ziek of iets anders.
Hij begint ook 1 kennig te worden. Gister pakte me zwager hem op nou je had ze gezicht moeten zien. Hij ging nog net niet huilen maar het gezicht ervan trok hij wel.
french schreef:Amanda ik had nu potjes van C1000 merk, hebben ze ook hutspot, brocolli/bloemkool schotel namelijk.
Even variatie in smaakjes haha.
Jenta oke vandaar dus geen pil nog, belachelijk dat het zo lang moet duren bij jullie zeg !
Pfff nou net weer geen fles willen drinken, schreeuwen/krijsen/huilen en geen slok willen nemen.
Ook niet met de 3 standen speen. Dus net maar even dentitox op zijn tandvlees gedaan. Mss dat hij zo de
fles nog wil dan..
Hij heeft wel een half potje van 6 maanden op en een danoontje. Maar geen vocht dus aan melk.
Bah hoop wel dat hij vanavond de fles wil hebben dan..
sanel schreef:@jenta
Hihihi wat een jakkie vraag.
Ok dat staat bij jouw op de verpakking. Zal zo eens de mijne kijken dan.
Jenta87 schreef:Hmm French das echt balen dat ie zo slecht drinkt! Doet hem echt zeer dus. Dunne pap met een lepeltje misschien een idee?
Ik ga ook maar ff mn prakkie opwarmen, vriendlief werkt deze week (njah t/m woensdag) van 15:00 tot 0:00 uur, echt stomme tijden.
french schreef:Jenta87 schreef:Hmm French das echt balen dat ie zo slecht drinkt! Doet hem echt zeer dus. Dunne pap met een lepeltje misschien een idee?
Ik ga ook maar ff mn prakkie opwarmen, vriendlief werkt deze week (njah t/m woensdag) van 15:00 tot 0:00 uur, echt stomme tijden.
Ja denk dat als hij vanavond de fles weer niet wil drinken ik hem pap op een lepeltje ga geven maar.
Hij moet toch wat binnen krijgen.
Mili ik denk echt dat hij pijn heeft bij het drinken..verder is hij wel heel vrolijk gelukkig.
Maar hij slaapt wel mega veel vandaag moet ik zeggen.
french schreef:Hihi mannetje "irriteert" zich een beetje. Zegt al ga je laptop ook mee nemen
als we een weekendje weg gaan haha.
Dus zal even aandacht aan hem geven :mrgreen:
Janneke schreef:zo, Joy slaapt! Even rust, heerlijk!Heb lekker wijntje voor mezelf ingeschonken 😉
Ik worstel nog steeds met de voedingen trouwens, Joy gaat meestal half zeven naar bed, moet dan nog twee voedingen, moet ik haar dus twee keer wakker maken...5 voedingen lukt niet, heb het geprobeerd afgelopen dagen maar dan komt ze snachts gewoon. Hoe doe jijd at Jenta?