Zoooo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben die geduvel met de BD heb! Ik dacht namelijk echt dat ik het zo ontzettend slecht geregeld had. Vriendlief gaat morgen bellen, maar ik zal eerst gaan vertellen hoe het zit met die betalingsregelingen. Ik hoorde van Pluis dan als je boven een bepaald bedrag zit het in 24 termijnen mag doen, terwijl ik die eerste 600 euro dus in 6 termijnen doe.
Verder dus echt een rotdag hier. Liam is ontzettend aan het piepen. Had hem al een zitpilletje gegeven. Had nog een stomme blunder gemaakt. Ik was lekker groentehapjes aan het invriezen... gemaakt van diepvriesgroentes!!!! Dus dat kan ik nu allemaal weggooien. Fruithapjes zelf maken wil prima, maar groente vind ik best lastig, verse groentes zijn duur hier. En dr zijn maar 2 smaken groentepotjes voor vanaf 4 maanden. Vanaf 6 maanden zijn dr een stuk of 6 gelukkig, dus nog even een maandje geduld hebben en dan ga ik flink hamsteren!
Ik voel me ook schuldig omdat ik me irriteer aan Liam's gejengel, en op een 1 of andere manier voelt dat mannetje het zo goed aan dat ik sjaggie ben, dat het gejengel alleen maar erger word.
@Saar, ik zat in twijfel over meloen, is dat niet te zoet? Ik heb hier trouwens iets grappigs gevonden, zal je even de link sturen, miss een idee voor je schoonmoeder 😉
http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/fro ... fo&open=12Het is in het Noors, maar hier kan je dus stukjes fruit etc instoppen.