frenchOud lidBerichten: 6.560Lid sinds: 4 juli 2008
Eeeeh 40 berichten geleden :mrgreen:
Janneke schreef:lekker vroeg jenta!!!zit je inmiddels op 4 voedingen?
Janneke schreef:Jenta, goe zeg dat schema! Fijn dat Liam nu lekker drinkt en eet!
Hoeveel weegt ie nu? en hoe lang is hij?
Jamilah79 schreef:Ik rook gelukkig dus niet meer :D
Jamilah79 schreef:Hahaha Jenta, vond Liam het lekker ???????
Wel heel erg onverantwoord hoor, nu ben je een slechte mama :mrgreen: ;)
sanel schreef:Ze kunnen evengoed goed gezind zijn hoor. Fenna is ook 2 maanden geod ziek geweest maar bleef gelukkig vrolijk daaronder. Dus daar is ook niets van te zeggen.
Janneke schreef:ik wil iets leuks kopen voor kerst voor joy, iets wat ze leuk vindt maar ook goed is voor haar, vind het moeilijk. ídeeen???
Limi schreef:Janneke schreef:ik wil iets leuks kopen voor kerst voor joy, iets wat ze leuk vindt maar ook goed is voor haar, vind het moeilijk. ídeeen???
ik heb de babywalker van v-tech, dat is niet met je voetjes erin hoor! Dat is een karretje waar je achter kan lopen, en aan de voorkant allemaal knopjes met geluidjes en muziek! Die kun je loshalen en eerst in de box zetten, als ze kunnen zitten kan je hem aan karretje vastmaken en dan kunnen ze voor het karretje zitten, en zodra ze gaan lopen kunnen ze erachter lopen!
Janneke schreef:ja, precies, dat is wat ik ook schreef al eerder, de babywalker 😉 dan ga ik die bestellen!!vond hem namelijk ook erg leuk.
Tinkerbell79 schreef:Hm, ik wil eigenlijk naar de prenatal gaan. Maar het sneeuwt lichtjes en ik heb weinig zin om straks in de echte sneeuw te rijden....dilemma!!!!!!!