@Janneke, 5 maanden is miss gewoon nog te vroeg voor je meisje om met bijvoeding te beginnen? Ik had toch eerst ergens gelezen dat het voor Joy zowiezo werd afgeraden de eerste 6 maanden daar al mee te starten..? Of heb ik dat verkeerd?
@Limi, ik gebruik opvolgmelk nummer 2 voor Thor. Hij is donderdag 7 maanden en krijgt al vanaf 6 maanden nr 2. Hij drinkt zn flessen bijna altijd goed leeg! Overigens had ik de laatste info van de website
http://www.kiind.nl (dus niet van een rapleysite!). Ik zal ook niet zeggen dat Rapley heilig is ofzo maar denk dat het idd aan je kindje ligt. Thor krijgt iig voldoende binnen daar ben ik niet bang voor. En ik geloof ook nog steeds in de voordelen van de Rapley-methode en das ook belangrijk. Ook geloof ik dat vers beter is als potjes. Maar das ook ieder zn ding! Het leren proeven van verschillende smaken leer je naar mijn mening niet door een potje open te trekken (aangezien ze b.v. bij een potje met "alleen wortel" ook wat appel stoppen). Vind het belangrijk dat Thor ook écht proeft hoe een wortel smaakt! Maar nogmaals, iedereen heeft er zijn eigen kijk op en je moet gewoon doen wat voor je kind het beste is en niemand kan dat beter inschatten als de mama!