Jamilah, wat een rotnieuws van je oma 😞
Wel fijn idd dat ze Ben Aissa nog heeft kunnen leren kennen.
Janneke, wat rot dat Joy geopereerd moet worden 😞
Ik heb ook een behoorlijk lui oog gehad, en er is nooit wat aan gedaan qua operatie.
Ja toen ze er achter kwamen kreeg ik de welbekende ooglapjes, met daarop de wrijfstickers 😉
Bij mij heeft t goed gewerkt.
Ik heb nog steeds een beetje een lui oog, en als ik mn linkeroog dicht doe wijkt mijn rechteroog met kijken qua zicht iets af. Ik zie daar dan iets waziger mee, en schever, maar voor de rest zie ik alles perfect.
Ook zie je t niet bij mij. Ja op afstand als ik naar iemand kijk soms, dan wil ik nog wel eens loenzen of als ik erg moe ben 😉
Maar als je zo met me praat en je weet t niet, dan zie je t ook niet.
Ik zou dus gewoon eerst goed navraag doen hoe en wat want op zich kan het wel met ooglappen opgelapt worden zeg maar 😉
French, zal het bij Niek een beetje alles bij elkaar zijn? Kiesje, nog niet helemaal fit enzovoorts?
Hoe is t nu met hem?
Saar hoe gaat t met jou?
Jenta, je hebt weer nieuwe spulletjes dus? Leuk 😃
En die macaroni, ik heb altijd de goedkope macaroni van de poeisz hier, maar dat plakt niet en word ook niet klef eigenlijk.
We hebben hier in NL wel van die hele goedkope rijst, dat word altijd wel heel klef, echt goor gewoon.
Dames, we hebben trouwens lammetjes! Ze zijn eindelijk geboren en nog heel stiekem ook! Mn schoonmoeder ligt al weken op wacht sinds dat ze wat slijm met bloed verloor toen, maar niets, niets, niets.
Nu hadden we haar zondag met dat hoosweer al op tijd binnen, nog niets.
Nu was ze gisteren lekker aan t gras eten, rondsjokken, wat liggen, net als anders, dus ze hebben haar lekker ff laten lopen, want dat is immers goed.
Mn schoonvader gaat de beestjes voor de nacht de laatste voerronde doen, en komt bij t schaap om haar binnen te halen, huppelt er al een lam naast! Of de 2e er al was weet ik niet, maar we gaan nadat we bij t CB zijn geweest ff heen en zal ik t hele verhaal wel horen hihi 😃
Hier alles zn gangetje.
Jesse had gisteren flink last van zn darmpjes en kontje die helemaal schraal was van de diarree en t poepen steeds, maar nu ging t gelukkig weer wat beter en lag mn ventje weer als vanouds te lachen in bed 😃