Ja hoop ook dat t snel raak is.... Idd nu overtijd gister was mijn nod tenminste dat was mijn idee wel krampen gehad gister avond en nu nog raar gevoel..... Wel steekjes thv banden alsof je steken in je zij hebt en dan bij het opstaan..... Maar goed wacht nog even af kweet t niet
Liefs
liefje2Oud lidBerichten: 786Lid sinds: 25 oktober 2008
Nou t was sneller dan gedacht.... Zo positief getest had t absoluut niet verwacht deze ronde omdat we t niet echt rond eu hadden gedaan maar blijkbaar goed genoeg haha
Lola miracleOud lidBerichten: 728Lid sinds: 27 april 2009
Ruth hoe is het meis? Beetje domme vraag... Kut natuurlijk... Blijf je bij je besluit om helemaal te kappen?
Anne gaaf zeg een jongen en meisje tweeling!! LEkker dat je verlof nadert...
Liefje gefeliciteerd zeg...
Wij gaan er vanaf deze ronde ook weer voor... Ik heb altijd heel graag 3 gewild maar mn vader zei altijd onzin 2 is mooi zat... Had me altijd verheugd om het nieuws van de derde dan te vertellen en dat ie het dan uiteindelijk tochmooi zou vinden... Maar ja dat gaat niet meer en dat doet wel pijn... Maar goed ik hoop dat we het geluk mogen hebben voor een derde...
ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Hier gaat het wel hoor, druk aan het werk. Zit in de nachtdienst. Nu even pauze tot de dagdienst komt. We hebben besloten om onze cryo's toch terug te plaatsen, maar wel in secret missions. Wanneer blijft dus de vraag.
Thanks voor vragen hoe het is, naar omstandigheden gaat het wel goed.
Hey liefje Nachten zijn echt zwaar nu. En overdag nu overgegaan op niks doen... Buik staat echt op springen hihi Dinsdag naar Gyn geweest en jongen is ook gedraaid! Dus liggen nu beiden met hoofd naar beneden klaar! En nog een weekje en dan heb ik de 34 weken gehaald! Trots!