@ Butterfly wat een heerlijk nieuws....mooi he voor het eerst het hartje zien en horen kloppen :mrgreen:
@ Annemarie...m'n zus was toen geloof ik 8 weken zwanger en dat is inmiddels geloof ik 24 jaar geleden ofzo...was toen zelf nog erg klein (zus is 17 jaar ouder dan ik)...dus die tijd ben ik gelukkig al voorbij.
Het spannende nu is voor mij vooral of er geen tweeling transfusie syndroom optreedt (TTS).
Meer info over dit syndroom
info TTSVandaar dat ik ook zo vaak voor controle moet komen.
Ik ben me overigens pas in tweelingen gaan verdiepen toen ik hoorde dat ik er zelf eentje krijg.
Ik ga het nu ook steeds leuker vinden...dat er straks niet één baby hier in huis is maar twee.
Al zie ik er soms ook wel tegenop hoor...zat me vandaag te bedenken wat ik moet doen als er straks brand uitbreekt...zit ik mee twee kinderen die ik mee moet slepen...en ook nog een hond.
ga er dus voor zorgen dat straks standaard de kinderwagen klaar staat...mocht er iets zijn kan ik tenminste die kleintjes meenemen in m'n eentje.
En ook dat ik standaard een tasje met wat luiers, melkpoeder en speentjes in de wagen heb liggen...
Eigenlijk best wel stom dat ik daar ineens aan moet denken :oops:
Hier nog wat ******* voor een positieve test.
@ Liefje...voor jou ook wat ******* hoop dat je je ook snel hier aan kan sluiten.
@ Marieke...bij mij wil ook iedereen steeds aan m'n buik voelen hoor.
Ze houden gelukkig wel snel op als ik zeg dat je ze nog niet kan voelen schoppen.