Heeh!!!!!
leuk is dat om familie en vrienden te vertellen zwanger te zijn!!! Het is me opgevallen dat de opa en oma's zo ongeveer even blij zijn als ons. Zeker de ouders van steef.......Met kerst heeft zijn vader nog geprobeerd de baby te voelen. Wel even vreemd....handen op je buik....maar vind het super om te zien hoe blij ze zijn met hun op komst zijnde kleinkind. We hebben de ouders van steef de commode en het ledikantje gekregen. Die hebben we gisteren uitgezocht bij babydump. Het kamertje staat bij babyuitzet op de babysite
http://www.babyvanloo.babysite.nl.
Helemaal blij mee!!! ons kindje heeft zijn eigen bedje~!!!!!!!!! We hebben trouwens gekozen voor een matras met aerosleep! wat zijn jullie ervaringen hiermee? enige twijfel die ik erover hierover heb, is of je hier kruiken in dit bedje kunt gebruiken en of de warmte niet te goed afgevoerd wordT (snappen jullie wat ik bedoel?) Lindy.......hoe heet die site met die dekbedovertrekjes ookalweer??? wil even kijken of er iets bij zit voor ons!! en wat raden jullie aan...dekentje met lakens, dekentje met dekbedovertrek of gewoon dekbedje? dit i.v.m. wiegendood.
En hoe wat het hartfilmpje Lindy????? ik vind het knap dat je nog zo nuchter eronder blijf. Ik zou er best zenuwachtig van worden. Kan me in ieder geval voorstellen dat je nu moe aan het worden bent.
boba....weer terug in het ziekenhuis! wat fijn dat je de kerstdagen thuis bent geweest!!! weet je of je met oud en nieuw nog naar huis mag?
Regina....wat spannend dat je kindje al ingedaald is!!! komt dichtbij nu dat je je kindje in je armen hebt! je bent nu al een tijdje thuis en al officieel met verlof he? waarom ben je al eerder met "verlof"gegaaan?
Ik heb trouwens afgelopen week op mijn werk een gesprek gehad over verlof en werktijden! dat verliep prima maar ik moet waarschijnlijk verplicht 6 weken van tevoren met verlof omdat ik ziek of gedeeltelijk ziek thuis zit. Overigens ook een nacht niet geslapen door gepieker over mijn werk van de week. Er zit een kans in dat ik samen met vele anderen ontslagen word volgend jaar. 25 a 30 % moet eruit aan personeel op onze afdeling. En er valt niet te voorspellen wie dat zulen zijn.