Annemarie1982 schreef:Dankje Boba!
Jij gefeliciteerd met je 31 ste week! gaat lekker he!
Laat ze maar even lekker zitten nog!
Jij zal wel blij zijn dat je toen niet voor een andere optie hebt gekozen joh!
Daar ben ik inderdaad nog elke dag erg blij mee....heb toen m'n gevoel gevolgd en dat zij dat zolang ze allebei een overlevingskans zouden hebben we niet tussen beiden zouden kiezen.
Vanacht heb ik heel vreemd gedroomd.
Ik voelde de kereltjes lekker schoppen in m'n buik en toen werd ik erg nieuwsgierig hoe ze eruit zouden zien.
Gelukkig had ik een mooie ritsluiting in m'n buik zitten dus kon ik m'n buik gewoon even open ritsen om een kijkje te nemen.
Eerst zag ik het Pukkie....die heel tevreden om lag te trappelen...die heb ik er toen maar even uitgetild en toen zag ik ukkkie ook liggen.
Lekker helemaal ondering m'n bekken....hij lag lekker te slapen, maar toen ik hem ook uit m'n buik tilde deed hij z'n oogjes open en lag me aan te kijken.
Ze zaten allebei nog vast met de navelstreng en ik heb ze toen maar even toegesproken dat ze het nog een paar weekjes vol moesten houden in m'n buik en dat ze daarna gezellig bij mama mochten komen.
Vervolgens heb ik ze allebei weer netjes terug gestopt in m'n buik en de ritssluiting weer dicht gedaan.
Ik was hier net klaar mee toen de verpleegkundige kwam om mij aan het CTG te leggen en die was keurig.
En toen werd ik weer wakker.
Echt zo bizar...ik heb echt heel duidelijk de gezichtjes van beiden gezien...en ik vond het best meevallen hoe klein ze waren.
Ukkie was wel echt een stuk kleiner dan Pukkie...maar niet eng klein meer.