@Nootje38: Oké, ik slik Gravitamon, zitten ook allerlei vitamines is en Foliumzuur.
Jij ook sterkte zo, deze maand is misschien wel even het lastigste.
Hopen op een goed 2010!
1981Oud lidBerichten: 1.955Lid sinds: 28 augustus 2009
kareltje schreef:Al met al een positief gesprek dus! 😊
Moet je lang wachten op de uistlag van het onderzoek?
VickyC schreef:Hey Nootje, goed dat jouw lichaam alles zelf doet. Zo hoef je geen vervelende behandelingen te ondergaan. Succes voor de volgende ronde. En hopelijk, als het dan raak is, dat alles dan wel goed is. Het is je gegund, meid.
Zelf hier heel veel twijfel en angst. Donderdag mag ik gaan voor de 2e echo, dan ben ik 7 weken en 6 dagen. Ik heb er eerlijk gezegd geen goede hoop op. Het hartje klopte wel op 6 weken, maar vorige keer was het gegroeid tot 6 weken en 4 dagen. Begrijp je? Ik probeer om er niet te veel aan te denken, maar dat lukt dus echt niet. Vorige week de hele week die krampen in mijn darmen en dan vanaf vrijdag ook bruin verlies bij het afvegen. Geduld...
Liefs, Vicky.
VickyC schreef:Nootje, inderdaad voor jou misschien best om wat te wachten, zou ik ook doen na 2 miskramen. Ik denk dat je lichaam zich toch wel even moet herstellen. Veel succes met het geduldig afwachten... Niet gemakkelijk... Pfff... geduld, dat is de leuze, hé...
Ik had hier toch allemaal niet aan gedacht toen ik besloot om te proberen zwanger te geraken. Bij iedereen leek dat vanzelf te gaan, maar de mensen vertellen het gewoon niet als het fout gegaan is. Pas nu, sedert mijn miskraam, hoorde ik van velen dat ook zij dit meemaakten, terwijl ze dit vroeger nooit verteld hadden. Ik zou dat toch niet kunnen zwijgen, hoor. Erover praten is een deel van de verwerking.
Nootje, ik duim voor je dat jij en je mannetje gauw een babytje van jullie twee in jullie armen mogen houden.