VickypregOud lidBerichten: 4.117Lid sinds: 28 september 2007
Ik heb die van matcare maar besteld, die waren inderdaad erg goedkoop en dan is het ook niet zo erg als ik een keer extra test 😃
isa schreef:ok, dollie spannend, nou ik hoop het echt voor je hoor, duim met je mee 😉
met mij gaat eht goed, alleen erg moe, moi was diegene met die misselijkheid en die lollie's..
de misselijkheid heb ik maar 2weekjes last van gehad, nu alleen nog erg moe en zwaar ademen, maar verder gaat eht goed hoor, thanx 😉
liefs
Linny schreef:oh jaaaaa,
droom droom...
Sporty, heb je trouwens lang moet eer je zwanger was?
Syl schreef:spannend dames! De assistente van mijn huisarts zei dat de test het betrouwbaarste is na twee weken, dan zit er voldoende hcg in je lichaam, net als isa al zegt!
Veel succes en ik hoop dat jullie allemaal met goed nieuws komen!
@ moi, Wat rot voor je dat je je zo voelt zeg! Helpen de lollies niet meer?
@ maud, Wat erg voor je dat het niet heeft doorgezet! Sterkte!
Liefs!
winanda schreef:hoi meiden hier een berichtje van mij. moet zeggen dat dat smerige spul wel helpt je voelt je veel fitter. en nu over 2 weken maar afwachten me ik zwanger ben. heb nu ook niet veer woede aanvallen meer sinds ik dat spul neem. o ja trouwens ben begonnen met minderen met roken. gaat goed. ga steeds verder tot ik er helemaal van af ben.
sporty schreef:gee fniet beantwoord ze graag.
nee zat wel in het begin van de mmm (medice malle molen)
ik ben na 1 jaar naar de h.a geweest door gestuurd naar de gyn. daar eerst een echo gehad (toevalling rond me ov en we hadden 2 dagen er voor geklust) daar kwam uit dat er nog zaatcellen in mij slijm zat (sorry van het woord gebruik) dus we hoefde geen smaen levingstest te doen want dat was dit eigenlijk al.
daar na moest ik bloed prikken om te kijken of ik een ov had. (bleek achter af idd ook te hebben) en mannetje moet zat in leveren (uitkomst goed en bewegelijk zaat) daar ging wel een periode van 2 maanden over heen.
conclussie klus nog maar een half jaar door en dan zie ik jullie wel weer als je nog niet zwanger bent.
ik oktober zou ik dan moeten komen maar was in mei zwanger geworden.
dus had gewoon langer tijd nodig zei de gyn......... maar was al voor dat we echt gingen klussen al 1.5 jaar gestopt met prikpil dus zou je zeggen (prik pil is meestal na 1 jaar uit je lijf) snel kans ... niet dus... daarna hoorde ik per toeval van me ma dat ze 4 jaar over mij had gedaan en over me zusjes dus ik dacht zit in de fam. ik moet ook zo lang wachten maar mijn moeder was toen 21 en ik was 28 toen ik zw wert dan zit ik meer in de risico groep dan zij toen.... du sik kneep hem wel ff.
mijn omgeving wist niet dta we bezig waren en dat kan soms heel pijnlijk zijn... want je wil het graag delen.
Sam schreef:Hier zitten de klusdagen er weer op. Eigenlijk maar raar, dat je maar 2 dagen in een cyclus hebt om zwanger te worden. En dan 2 weken in spanning zit om de uitslag te kunnen weten.
Over 1.5 wk mijn NOD. Weer afwachten dus. Als ik ongi ben, moet ik beginnen met temperaturen. Heeft iemand dit ook gedaan? Wat ik me dus afvraag: als je 's avonds ongi wordt, dan heb de eerste dag tempen dus al gemist. Of begin je dan gewoon de 2e dag en geeft je dan ook aan op het schema? Ik heb een regelmatige cyclus, maar ik kan niet zeggen of ik in de ochtend of avond ongi word. Moet 4 maanden tempen van HA. Wat zijn de volgende stappen? Weet iemand dit?
X Sam
sporty schreef:hey meiden alles goed duurde wel weer ff met de echo lag weer dubbel maar na een half uur bewegen een kop koffie drinken en zo was het wakker en lag het met de benen recht .
het ligt graag met iest inhet gezicht het lijk op de vader qua mond en neus.
en op de film lachte het heb er ook een foto van dus hier is ie.
myste schreef:Hoi hoi allemaal,
Ja ik hebd e duurdere testen gebruikt maar heb daar meerdere cyclussen mee gedaan moet ik zeggen. Ik heb nl de afgelopen keren al op dag 12 mijn ei gehad dus hield ik elke keer testen over. Ik heb eigenlijk nooit zo erg opgelet dat ik 4 uur niet plaste. En elke keer heeft hij gewerkt. Wanneer je niet vruchtbaar bent geeft de test een leeg rondje aan en wanneer je ei eraan zit te komen krijg je een smiley. Heel simpel. Maar..ze zijn inderdaad wel wat duurder. Voordeel is wel dat je geen gezeur hebt met het kijken of je streepje nou wel dik genoeg is.
Ik doe het aankomende ronde(al hoop ik nog steeds dat het niet doorzet) zonder ovutest. Ik heb zo langzamerhand wel in de gaten wanneer mijn ei is en welke "klachten"daar bij horen.
En natuurlijk geeft de ovutest ook geen garantie.
Nou ik ga even een boterhammetje eten met mijn dochter en hoor jullie vast straks wel weer.
Gr Myrthe
winanda schreef:hoi meiden hier een berichtje van mij. moet zeggen dat dat smerige spul wel helpt je voelt je veel fitter. en nu over 2 weken maar afwachten me ik zwanger ben. heb nu ook niet veer woede aanvallen meer sinds ik dat spul neem. o ja trouwens ben begonnen met minderen met roken. gaat goed. ga steeds verder tot ik er helemaal van af ben.
Moi schreef:Hoi dames,
Wat is er een hoop gebeurd weer in die paar dagen dat ik weg was! Ik wil iedereen veel succes wensen voor wat er allemaal komen gaat en hoop dat iedereen snel zwanger mag zijn!
Deborah: wat spannend 10 december al.. dat is lekker snel. Hoop dat het idd de laatste onderzoek is voor je!
Isa: Hoe voel jij je, al wat beter?
Ben net terug van Euro Disney, was erg leuk..maar wel vermoeiend. Alles was daar al inkesrtsfeer echt super mooi! later over 6 jaar wil ik er zeker weeer heen.
Kus