jullie zijn wel vlot hoor! haha wij wachten nog even een weekje.
spannend hoor vickypreg! duim voor je!
kippieOud lidBerichten: 183Lid sinds: 1 januari 2005
Dollie schreef:
Leuk dat we je hier weer eens zien Karin hoe is het met je???
Ga jij hart voor ons duimen????
Liefs Dollie
winanda schreef:moi dat spul zorgt er ook voor dat je voedingstoffen beter worden op genomen en waardoor je je vitter voelt.
ben dit weekend van 10 naar 5 sigaretten gegaan. echt goed van mezelf vind ik.
merk nu ook dat ik na mn eisprong eindelijk minder humeurig ben. zou dat door het spul komen of zou het eindelik raak zijn.ben alleen af en toe beetje humeurig maar dat komt omdat ik even een sigaretje moet nemen. is andere humeurigheid. maar heb wel weer steeds steken maar de laatste tijd had ik die alleen rond mn ongi en die duurt volgens schema nog 1.5 week. had nu wel mn eisprong eerder zou ook wel door die aloe vera komen denk ik.
en disney land is ergmooi he moi. ben er in mei 2005 geweest wil er met kerst ook een keer heen. maar dat zou volgend jaar wel worden nu geen geld voor hihi.
sporty schreef:voet reflex massage is heel lekker en som sook pijnlijk.
in je voeten zit eigenlijk de massage punten (acupressuur) van het hele lichaam je baarmoeder zit nl aan de binne kant van je hiel schuin onder de enkel en je eileiders zitten weer aan de buitekant. bij d emannen is dit niet maar is diet binnekant de prostaat en buitenkant de balzak.
als jeje voetten naast elkaar zet is zeg maar de binnekant je wervel kolop , je middenvoets beentjes je ribben enz.
door deze te laten masseren en of behalndelen kan je voor elkaar krijgen dat je lichaam er beter door ga werken en dat als er iets in de war is weer goed krijgt.
het is een onderdeel van acupunctuur/ acupressuur of wel de cineese gezondheids wijze.
binnen kort komt deborah ook bij mij daar voor (heb nl daar ook een diploma voor) om te kijken of z ehet leuk en interesant vin en dan gaat ze misschien ook een cursus doen
Elle schreef:HHa, sporty, denk dat je me verkeerd begrepen hebt!!! 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂 😂
Ik had zelf bruine afscheiding en hoefde er niet in te zwemmen!
hahahaha :lol:
Elle schreef:Hey sofie,
Je bent uitgeteld!!!!!
Wat spannend meid!!!
Veel succes met de laatste loodjes en de bevalling!
Laat ons even weten wat het geworden is en de naam. En natuurlijk of moeder en kind het goed maken.
Liefsss
Vickypreg schreef:Linda, ik wil ook nog even meedoen met de groepsknuffel...komt ie!!!
Roos, sterkte de komende tijd...
Hier nog geen ongi, wel steeds meer het gevoel dat ie gaat komen. Ongi pijnen al een paar dagen, zwaar gevoel in mijn buik. Net als vorige maand dus eigenlijk maar er is nog niks en nu al twee weken overtijd grrr...
naatje81 schreef:Succes vicky..
Ik ben niet meer zeker op dit moment van me zwangerschap.
Gister bloed verloren en na een spoed echo wel gezien dat t er normaal uit zag,maar vanaaf 1 bruin bloed stolsel verloren,maar verder geen pijn niks.
Weet t gewoon niet meer op t moment...
naatje81 schreef:Hallo lieve allemaal,
Gesprek gehad bij de VK en ze denkt idd dat dat stolsel van gister het laatste beetje oud bloed was.
Vandaag geen bloedverlies meer gehad en hopen dat t nu ook weg blijft.
Toch nog wachten nu op de echo van volgende week donderdag.
Dan zien we eindelijk of het hartje klopt ja of nee.
Ze is heel positief en er is volgens haar nog geen aanleiding dat t mis is.
Nou dat hoop ik dan maar.
Net ook een collega aan de tel gehad en vertelde me dat me baas twijfelt of ik wel echt zwanger ben!!!
Heb hem net gebeld en hij komt over alsof ik me aanstel en dat ik gewoon nu moet komen werken.
Nou ik heb vrijdag een vrije dag staan en blijf ook morgen nog thuis en ga maandag weer aan de slag.
Hoe durft hij zo een uitspraak te doen.
Ik voel me gewoon niet lekker op dit moment.
Fijn dat jullie me hier wel steunen.
Liefs
Dollie schreef:Hoi,
San jij hebt goed je huiswerk gedaan!!! Ik ben alleen vergeten een zwangerschap test te halen, dus het word morgen middag denk ik.
Zo erg ben ik er nu mee bezig... 😉 😉
Hey Amy ja goed hè... Nu maar hopen dat je duim actie heeft gewerkt :? :? .
Ik denk alleen dat het niet zo is, ik ben al zo vaak terleur gestelt dat ik er niet meer in geloof.
S`middags kun je toch ook testen met een ditale test???
Liefs Dollie
amy-baby schreef:Dollie schreef:Hoi,
San jij hebt goed je huiswerk gedaan!!! Ik ben alleen vergeten een zwangerschap test te halen, dus het word morgen middag denk ik.
Zo erg ben ik er nu mee bezig... 😉 😉
Hey Amy ja goed hè... Nu maar hopen dat je duim actie heeft gewerkt :? :? .
Ik denk alleen dat het niet zo is, ik ben al zo vaak terleur gestelt dat ik er niet meer in geloof.
S`middags kun je toch ook testen met een ditale test???
Liefs Dollie
Hey Dollie,
Ja 's middags kan je ook gewoon testen, en helemaal als je 3 dagen overtijd bent.
Ik begrijp dat je heel voorzichtig bent, maar ik blijf dan hoop houden voor jou!!!
Je hebt het verdiend! en nu maar hopen dat de ongi wegblijft..... want er mag er wel weer eentje zwanger worden, toch?
Gr, Amy
Dollie schreef:Hoi hoi,
Dank jullie wel hoor meiden!!!
En ik hoop het ook zeker dan hoef ik het IVF trajekt niet in... Pffffffffffff.
Hebben jullie Babyboom nog gekeken?? Ik vind dat stel uit Amsterdam zo leuk, Zij heeft geen eicellen. En het is ze zo gegund!!!
Liefs Dollie.
Dollie schreef:Nou idd sommige stellen hebben er al zo lang op moeten wachten en hebben er zoveel voor gedaan, dat het ze van harte gegund is...
Dollie
Dollie schreef:Over wie heb jij het nu???
Over die Amsterdamse??
Dollie schreef:Ooooohhhhh wat leuk voor ze en zo gegund!!!
Moet je dan eerst jezelf aan melden voor je die stukjes kan lezen???
Dollie