GuestOud lidBerichten: 5.389Lid sinds: 1 januari 2005
Echt super sam!! Gefeliciteerd.. 😃
winanda schreef:hoi meiden hier sinds vandaag twee kindjes er bij. hebben twee chinchilla's gekregen. zijn echt lief.zijn twee vrouwtjes en willen er een mannetje bij zodat we een keer jongen krijgen! 😃 😃 zou binnen kort wel een foto plaatsen van mn kindjes
Sam schreef:Hoi allemaal,
Ik heb goed nieuws: mijn mannetje heeft superzaad!!!!!!!!! Woensdag was mijn NOD, maar niets........... Wel ontzettend gevoelige borsten en in de ochtend krijg ik geen hap dor mijn keel. Vandaag eindelijk een test gedaan.............................en ik ben zwanger!!!!!!!. Heb de test gedaan terwijl mijn mannetje niet thuis is, maar heb hem meteen gebeld. Zegt hij: weet je het zeker? Heb je nog een test? Wil je dan nog een keer testen? Dus vanavond nog maar een keer als hij thuis is!
De lijn is wat lichter dan de controle lijn, maar er staat een duidelijke 2de lijn (heb wel 6x gecheckt ofzo)
Zit hier even een partij te shaken! Had het deze maand ook helemaal niet verwacht omdat mijn mannetje geopereerd moet worden. WAUW!
X Sam
sporty schreef:HEB VERLLOF NU !!!!!!!!! :P
Moi schreef:winanda schreef:hoi meiden hier sinds vandaag twee kindjes er bij. hebben twee chinchilla's gekregen. zijn echt lief.zijn twee vrouwtjes en willen er een mannetje bij zodat we een keer jongen krijgen! 😃 😃 zou binnen kort wel een foto plaatsen van mn kindjes
he wta leuk zeg! vrienden van mij hebben ze ook en een mega hok voor hun gebouwd tot het plafon echt heel kicke!
Merel schreef:He deborah, denk dat je even wat gemist had, Ik ben zo lek als een mandje! Dus helaas was erg teleurgesteld, maar heb dat goed gemaakt met een flinke borrel! :lol:
Moi schreef:Nou morgen heb ik functionerings gesprekken.... Hopen dat ik dan la iets hoort over mn verhoging qua salaris!
ik ben 23 december jarig en viert het op mn verjaardag op donderdag 3 januari. dan is heel de afdeling aanwezig. ik ga dan gebal met roze en blauwe muisjes halen en wil hun het hiermee gaan vertellen.
Deze kan je bij de hema halen, heb ik mij laten vertellen. Vind het heel erg spannend. Want de meningen zullen verdeeld zijn bij ons. er zal wel commentaar komen, van zo dat heb je goed gepland9maar niet heus), want het is nu erg druk bij ons. maar ik laat niet mn prive leven beinvloeden door mn baan. Het is nu aan mij om er niks van aan te trekken, al zal dat wel lastig zijn. Er zullen vast ook positieve reactie's zijn en daar moet ik alleen naar luisteren... MAAR TOCH BLIJFT HET SPANNEND HIHI
KUS
doremi schreef:Daar zijn ze 😈 😈 😈
:(
Vickypreg schreef:Linny nog zes dage...en wat denk je??
Ik ben de 21ste jarig gezellig :D
isa schreef:linny, kan alle kanten op meid, khoop de goeie kant, duim voor je 😉
doremi, wat balen meid, verwen jezelf eens lekker en dan maar weer door na de volgende ronde, en hopen dat 2008 heelveel geluk brengt 😉
sporty, heerlijk zeg, verlof, geniet ervan..
mijn vermoeden klopte dus al, heb gister te horen gekregem dat mn contract niet verlengt word :? 31 december loopt het af, nouja kan ik lekker thuis uitzwangeren en heb dan nog een half jaartje ww dus heel erg vind ik eht ook neit 😉
moi, heerlijk zeg, je bent de 12weken ook voorbij, nu zul je zien dat eht snel gaat meid 😉
liefs
doremi schreef:Hallo allemaal,
Ik ben vandaag 1 dag over tijd.....
En ik maak mezelf natuurlijk helemaal gek. Houd me de hele tijd voor dat het vast niets is, en ik heb ook goede argumenten om mezelf mee te overtuigen al zeg ik het zelf 😉 😉 😉 (zoals weinig geklust, geen verschijnselen, vorige keer duurde cyclus ook langer, afgelopen week volgens mij ovulatie gehad enz enz)
Maar desalniettemin begin ik nu toch weer te hopen natuurlijk.... Pffff. Vermoeiend dit. En ik heb mezelf zoooo voorgenomen pas na een week te testen (omdat ik al twee keer voor niks heb getest). :roll: :roll: :roll:
Moest dit even kwijt, word een beetje gek van mezelf 😃 😃 😃
Doremi
PS
@Isra: Ik vind het echt heel rot voor je! sterkte met het verwerken van je miskraam en heel veel succes met de volgende poging.
Vickypreg schreef:Isra, heel veel sterkte...
wAnnieb ik ga ook naar vrienden met oud en nieuw en tegen die tijd weet ik nog niet of ik zwanger ben, of het moet overduidelijk zijn of ik ben toch al ongi maar ik wil dus niet drinken als ik niks zeker weet. En ja bij die vrienden is het nogal verdacht als je niet drinkt of ik neem zelf een fles nepbubbles mee haha. DUs ik weet het ook niet eigenlijk...
Linny schreef:Vickypreg schreef:Linny nog zes dage...en wat denk je??
Nou!
Ik kom net van het toilet en wat zag ik:
een beetje bruin bloed..(sorry voor de details) Nog nooit eerder gehad trouwens!
mmmm :roll:
Dat kan OF innesteling zijn OF een mk in zeer vroege fase...
ow..pfff spannend hoor..
Knuf
Isra schreef:Hoe gaat het nu? Nog bruin bloed?
Bij mij begon de miskraam ook zo maaarrrrrr het hoeft echt niets te zeggen hoor, dat heb ik ook al gelezen. Ik hoop voor je dat het daar bij blijft.
Liefs IsraLinny schreef:Vickypreg schreef:Linny nog zes dage...en wat denk je??
Nou!
een beetje bruin bloed..(sorry voor de details) Nog nooit eerder gehad trouwens!
ow..pfff spannend hoor..
Knuf
isa schreef:heey lieve isra, fijn dat je hier ook even komt kijken..
't is allemaal niet nix he? het komt nu dus natuurlijk opgang? moet je dan nog wel een curretage?
heelveel sterkte meid.... 😉
liefs
Linny schreef:Isra schreef:Hoe gaat het nu? Nog bruin bloed?
Bij mij begon de miskraam ook zo maaarrrrrr het hoeft echt niets te zeggen hoor, dat heb ik ook al gelezen. Ik hoop voor je dat het daar bij blijft.
Liefs IsraLinny schreef:Vickypreg schreef:Linny nog zes dage...en wat denk je??
Nou!
ow..pfff spannend hoor..
Knuf
Nee, maar wel veel afscheiding. Heb ik trouwens de gehele periode na de eispring al..
doremi schreef:@ Linny: Er is vast niks aan de hand, je bent gewoon lekker zwanger! Maar snap dat je je een beetje zorgen maakt hoor...
@ Elisa: Ik weet het ook niet, vreemd...
Elisa20 schreef:Hallo dames,
Ik ging vanmorgen naar de wc en ik zag bloed (helder bloed) weten jullie hoe dit kan?
Ben altijd regelmatig ongesteld en het is te vroeg voor innesteling en bij innesteling is er ook oud bloed en niet zo helder.
Heb dit nog nooit eerder gehad.
Elisa20 schreef:Jah ik hoop dat het zo weer over is. Ik denk dat de kans dat ik deze maand zwanger ben niet zo groot meer is 😢
Las net op internet dat het waarschijnlijk te maken heeft met het afstoten van het eitje.
Ik ben er gewoon veelste veel mee bezig, wil gewoon zo graag zwanger raken maar dat geldt natuurlijk voor iedereen hier op het forum. (sorry hoor moet het ff allemaal kwijt)
Linny schreef:doremi schreef:@ Linny: Er is vast niks aan de hand, je bent gewoon lekker zwanger! Maar snap dat je je een beetje zorgen maakt hoor...
@ Elisa: Ik weet het ook niet, vreemd...
Maar ik kan pas maandag testen!
Is mijn verjaardag..hihi Ow ik hoop het zo..
Knuf Linny
Linny schreef:Moi schreef:Nou morgen heb ik functionerings gesprekken.... Hopen dat ik dan la iets hoort over mn verhoging qua salaris!
ik ben 23 december jarig en viert het op mn verjaardag op donderdag 3 januari. dan is heel de afdeling aanwezig. ik ga dan gebal met roze en blauwe muisjes halen en wil hun het hiermee gaan vertellen.
Deze kan je bij de hema halen, heb ik mij laten vertellen. Vind het heel erg spannend. Want de meningen zullen verdeeld zijn bij ons. er zal wel commentaar komen, van zo dat heb je goed gepland9maar niet heus), want het is nu erg druk bij ons. maar ik laat niet mn prive leven beinvloeden door mn baan. Het is nu aan mij om er niks van aan te trekken, al zal dat wel lastig zijn. Er zullen vast ook positieve reactie's zijn en daar moet ik alleen naar luisteren... MAAR TOCH BLIJFT HET SPANNEND HIHI
KUS
Hey moi,
Dan heb je het nog lang voor je kunnen houden!
Succes met je gesprek
Ennuh ik ben de 24e jarig! hih
Liefs Linny
San- schreef:Linny, ik weet het niet hoor, maar ik heb er een goed gevoel over. Het zou zo maar eens raak kunnen zijn. Ik heb het in het verleden bij vriendinnen en bekenden al weleens voorspeld voordat ze het zelf wisten dus wie weet..... keep my fingers crossed!
Sam: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sporty; dat wordt genieten! Rust! Onspanning! Relax! ETC ETC
Hier gaat alles zijn gangetje maar moet wel zeggen dat we deze week "just in case" toch extra klussen... we hebben toch zoiets van... tja wie weet is mijn cyclus nu korter, zou zo maar kunnen met dat ontpil-gedoe! Enne, we vinden dat klussen ook zo leuk!
Ga er vanuit dat ik mijn eisprong weer goed ga voelen... En hoop dat het dan raak is, zoals iedereen hier. En dan wordt voor ons ALLEMAAL 2008 ONS JAAR! Denk dat we dan maar een nieuwe topic starten....
Liefs San
Merel schreef:@ Doremi Balen zeg!
@ Isa echt k.u.t.
@ Linny ! Wat spannend! Heb er ook een goed gevoel over! Hoop het echt voor je!
amy-baby schreef:Hey meiden,
Hele fijne feestdagen en een gezond en gelukkig en vruchtbaar 2008!
Liefs Amy