dankje voor julie kerst wensen!!
En ik wens voor jullie natuurlijk ook een heel erg enorm supper liefde vol geluksvoel
Vruchtbaar en babyvol 2008 en een supper gezellige klusvolle kerstdagen!!!!
doremiOud lidBerichten: 709Lid sinds: 1 januari 2005
Dollie schreef:Hoi Hoi
Natuurlijk kom ik hier nog kletsen, maar zo gezellig was ik nou toch ook weer niet???!!!
Alleen maar ellendige berichten de laatste paar weken :? ...
Haha ik heb ook mijn ei op eerste kerstdag!!!
Dat word dan aan de klus voor het kerst diner haha 😂 😂 😂 .
Jullie ook allemaal Fijne kerst 😂 En een zeer vruchtbaar 2008!!!
Liefs Dollie
Elle schreef:En van mij!
:D
Vickypreg schreef:Wat heerlijk he ff vrij zijn!!
Linny jij bent maa ndag jarig he, hoeveel jaartjes word je dan? Wie was er a.s. zondag
ook alweer jarig, ik kan het niet meer vinden?!
Vickypreg schreef:Linny nog zes dage...en wat denk je??
Ik ben de 21ste jarig gezellig :D
amy-baby schreef:poe poe....26 alweer? haha.....valt toch wel mee, voel me nu gelijk heel oud, ik ben 28!!!
Vicky van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Ik word 28...
mss kan ik zeggen dat mijn kindje is verwekt toen ik 27 was...oei laten we het hopen...
Heb vandaag de digitale test van Clearblue gehaald.
Ik moet echt kunnen testen als ik de drang heb. Jarig of niet..
Knuf Linny
Gr. Amy
Lenny schreef:Ja, dat vergeet ik dan natuurlijk weer te melden :oops: :oops:
De handtekening mag alleen zogenaamde BBcode bevatten. Als je bijvoorbeeld bij Lilypie een ticker aanmaakt, dan krijg je 3 versies, 1 HTML kort, HTML lang en 1 in BBcode, wat voor vrijwel alle forums bruikbaar is.
Dat heeft beveiligingsredenen.
Groetjes!!
Ladyfrog schreef:Ik kom hier ook even meekletsen,t andere forum ligt eruit. Maar goed...had net al een ander bericht getypt. Zit een beetje in spanning hier....morgen ga ik testen (volgens een test moet dat kunnen 4 dagen van te voren en ik heb zaterdag of zondag mijn NOD)....
Durf nergens meer op te hopen intussen (al zitten we nog maar in ronde 6,maar het lijkt al wel eeuwig... :oops: )
Dollie schreef:Hoi Moi,
Ja ik zie hem hoor.................je banner!!!
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!!!
Weet jij hoe dat je je email adres kan verbergen???
Liefs Dollie
amy-baby schreef:Hey Moi,
Bedankt voor je berichtje. Fijn idee dat ik niet de enige ben die zo denkt. fijne 1e kerstdag gehad? wij lekker rustig, plof zo lekker op de bank met mijn mannetje. Had vandaag nette kleren aan, en ik kan mijn buikje niet meer verbergen, het valt al goed op.
Heb jij al een buikje?
gr Amy
Dollie schreef:Hoi Moi,
Ik kan mijn persoonlijke istellingen wel wijzigen, maar mijn mail adres blijft onder mn berichten staan!!!
terwijl ik dat heb geblokkeerd :x
Liefs Dollie.
sporty schreef:Of niet??????? :?:
Ik zit hier met een vervelende buik. gistere avond lag de baby naar beneden (goed zou je zeggen) maar vanmorgen weer met het hoofd omhoog. links onder me ribben auw daar zit niet me maag maar zit wel te vervelen......
maa rgoed ga weer verder met poesten nog ff stofzuigen en dweilen en boven is weer schoon
alleen morgen de badk. nog en vrijdag of zaterdag beneden dan zit het er weer op.
amy-baby schreef:He Dollie,
Nou snap ik wat jij bedoelt met je emailadres. Die staat er bij iedereen onder, ook bij jou hoor! ik begreep het eerst niet, maar als je erop drukt dan wordt je email zichtbaar. Heb even in mijn profiel dit veranderd, maar weet niet of het nu ook weg is.
Ik heb zo een etentje georganiseerd voor mijn familie dus ga maar gauw aan het koken!!
gr. Amy