isa schreef:heey deb, gefeliciteerd met je huwelijk! 😃 jammer dat je toch ongi bent geworden 😞
wel lief van je mannetje, dat hij er zoveel mee bezig is 😂 suc6 deze ronde meid 😉
winanda, ik denk dat als het zover is dat je vanzelf wel stopt met roekn, en zoniet dan wil ik je wel wat risico's voorleggen 😉
ik denk dat als je een reden hebt het neit moelijk is, ik wou ook wel eerder stoppen omdat ik zwanger wilde raken, maar kon eht toen niet, maar toen ik de positieve test in handen had heb ik nooit weer een sigaret aangeraakt..
liefs
Heel goed van je zeg! Zag pas een dame lopen met een aardige zwangere buik met een sigaret in de mond, vond het echt zo stom en belachelijk staan. Als je eens lees wat de gevaren kunnen zijn, dan doe je het toch niet? En ik weet hoe moeilijk het is om te stoppen en geloof me nooit is het goede moment.
vaak zeggen mensen ik stop als ik mij beter voel of als dit... maar echt nooit is het goede moment. Toen ik ging stoppen heb ik het zo gedaan.
Ik rookte een maand lang maar drie sigaretten per dag 1 in de ochtend, 1 in de middag en 1 in de avond. na die maand ben ik er mee gestopt. omdat je al gewend was om veel minder te roken, was het iets makkelijk.
Succes Winanda, hoop dat het je gaat lukken!
Kus Moi