Dank je ik hoop ook dat het wegblijft
Myrt
mysteOud lidBerichten: 662Lid sinds: 1 januari 2005
myste schreef:Je hebt ook gelijk moi,maar als je echt al je ormale kwaaltjes krijgt ben ik toch echt bang dat het door gaat zetten.
Heb wel elke keer last van mijn zij,en mijn borsten zijn echt super gevoelig,maar ik moet eerlijk bekennen dat ik niet weet of dat normaal rond mijn menstruatie ook is. Ik twijfel nu even aan alles.
Goh wat ben ik toch een muts. Normaal ben ik beresterk,heb zat meegemaakt en laat me niet zo snel uit het veld slaan.Maar nu gaat mijn hoofd een beetje op hol slaan geloof ik whahahaha.
Ik ga inderdaad zo even lekker onder de zonnebank als mijn dochter erin ligt. En even lekker in bad. Mijn man heeft al een lekker flesje badschuim klaar gezet, dus inderdaad even ontspannen.
Myrthe
Elisa20 schreef:Ik ben gisteren helaas ongesteld geworden 😞
Hoop voor de anderen dat jullie wel positief testen deze maand.
Was 3 dagen overtijd dus kreeg een beetje hoop maar helaas.
myste schreef:Ga jij maar lekker genieten van je weekje centerparcs. Geniet ook een beetje voor ons.
En ik hoop je goed nieuws te kunnen vertellen als je terug bent.
Gr en een knuf van Myrthe
ro schreef:moi veel plezier en geniet ervan voor dat je het weet is het weer voorbij
groetjes rosita
San- schreef:Hoi Elle,
zijn nog niet zo lang bezig, ben 24 oktober gestopt met de pil, 1x ongi geweest, heb geen idee wat een normale cyclus is bij mij.. heb 13 jaar de pil geslikt. Of ik daarvoor een regelmatige cyclus had? Geen idee, te lang geleden...
Maris, spannend hoor! Zoals iedereen hier, duim ik ook voor je!
Groetjes San
San- schreef:Hoi Linny,
Echt 24 oktober gestopt! Ben net als alle andere keren precies 3 dagen erna ongi geworden... zou dat een goed teken zijn?
Enne dat klussen van jou, het echte klussen bedoel ik dan, als dat zou helpen had ik dat eerder moeten weten! Wij hebben net een verbouwing van 1,5 jaar achter de rug!
Groetjes San
San- schreef:Eh, beginnersfoutje... :oops:
Maarre moet ik dan tellen vanaf 1 november als startdatum of toch 27 oktober (eerste dag laatste ongi)? Ik bedoel is mijn vermoelijke ovu dan 2 weken na 27 oktober of na 1 november.....? Snap je het nog?
En dat klussen, het echte klussen bedoel ik dan, daar heb ik soms echt van gebaald zeg. Het is bij ons eerlijk gezegd ook nog niet helemaaaal af. Deuren moeten nog gelakt worden, de schuur moet nog gezet worden en de tuin is nog een puinhoop. Maar nu eerst met een andere klus aan de slag 😃
gr san
myste schreef:K.. jongens ik ga door naar de volgende ronde.
Myrthe
myste schreef:K.. jongens ik ga door naar de volgende ronde.
Myrthe
Maris schreef:Goedemorgen dames,
Ik heb vanmorgen vroeg getest, maar helaas 😢 :(
Maris schreef:Om eerlijk te zijn, ik word er een beetje moedeloos van. Vergeleken met jullie, kom ik net kijken, maar af en toe, zie ik het gewoon niet meer zitten. Sommige mensen om me heen praten ook gewoon zo makkelijk. Komt wel een volgende ronde, je bent er teveel mee bezig etc etc...maar jeetje.
Maris schreef:Heey Doremi,
Ik wou je ook niet persoonlijk aanvallen hoor, ben enorm blij, dat ik hier me hart kan luchten. Ooit komt onze tijd ook. Bij de ene is het gewoon eerder dan bij de ander. Hoop bij jou, dat het gewoon lekker snel komt 😉 ..
Maris schreef:okay..Vind dit forum ook helemaal toppie :)
Maris schreef:Om eerlijk te zijn, ik word er een beetje moedeloos van. Vergeleken met jullie, kom ik net kijken, maar af en toe, zie ik het gewoon niet meer zitten. Sommige mensen om me heen praten ook gewoon zo makkelijk. Komt wel een volgende ronde, je bent er teveel mee bezig etc etc...maar jeetje.
winanda schreef:sporty bedoelded verven in de gang hihi. verder alles goed nu. is idd erg met die hormonen word er niet goed van.