suus1 schreef:Gezellig nina!
@ Nancke: Ik ben gister begonnen om voor het eerst met ovulatie testen te testen.
Had gister een heeeeel vaag streepje, dus gister nog geen ei (de streep moet echt duidelijker zijn dan de controle streep).
Ik denk dat elk lichaam zo anders is dat de tijd vanaf je ei tot je ongi ook per persoon verschilt.
Maar ben benieuwd wanneer ik ovuleer!
Laat je het weten als er bij jou een positieve test komt? en op welke dag van je cyclus zit je nu?
Ik op dag 10 (wel een beetje vroeg om te testen aangezien mijn vorige cyclus 33 dagen duurde, maar wil me ei niet missen!).
Nee ik zou mijn ei ook niet willen missen. dus ga nu elke dag testen.
Beetje lastig eigenlijk omdat ik vorige week ongesteld had moeten worden maar dit niet is gebeurd. ik test nu dus op de goede gok. Heb gewoon m'n ongi overgeslagen.
Ik laat het je ZEKER weten wanneer ik ovuleer, want dan is het echt officieel he. haha. Leuk als we dan een beetje gelijk zijn... dan kunnen we elkaar op de voet volgen...
Ik had trouwens gisteren nog helemaal geen streep. het controlestreepje was wel heeeel duidelijk, maar bij de ander was er echt helemaal niks te zien...
Vandaag weer testen 😉