pumi schreef:Zal echt raar zijn als ze zou zeggen het is een meisje, want we denken allebei al vanaf het begin een jongen
Maar toch: GEFELICITEERD pumi!!! Een meisje! En je hebt nog een behoorlijk aantal weken om eraan te wennen 😉 Ik weet dat mijn schoonzusje&broertje zeker wisten dat het een meisje werd (hadden zelfs al een naam) en toen bleek het met 20 weken een jongetje te worden, hahahah.
Wij willen het niet weten. Dus ik blijf op baby. Ik heb rond de 14 weken wel heel erg getwijfeld. Toen kwam bij het uitgerekend in okt een hele lading meiden die het bijna mochten gaan weten of het al wisten. Maar vriendlief was er net aan gewend dat hij het niet zo weten. Dus toen dat duidelijk was, was het voor mij ook prima. Ik vind het wel heel leuk voor meiden als ze het wel weten. Ik denk nu vaak of in jongen of in meisje aan het kindje (Dacht in het begin heel erg een meisje, geloof dat ik nu neutraal ben, echt geen idee meer)
Naam............. Uitgerekende datum ............... Geslacht .......... Geboortedatum + naam 😊
Suus85 ......... 1 augustus? .......................... Meisje
Sunshine ....... ? augsutus? .......................... jongen ?
Canacat ........ ? september ? ....................... jongen
Loesje80 ....... 9 oktober .............................. baby
Suuzje .......... 14 oktober ............................ jongen
Sam 81 ......... ? oktober .............................. jongen
Pumi ............. 21 oktober ............................ meisje
La princessa ... 2 november .......................... Baby