Heey!! Dat ik dit nu pas zie :| Eindelijk weer 'bekenden' 😉
Ik ga eerst maar eens effetjes bijlezen en dan kom ik mee babbelen...
Emma1980Oud lidBerichten: 383Lid sinds: 13 januari 2010
Over GE 4D Ultrasound
GE 4D Ultrasound vertegenwoordigt het verschil tussen video en een stilstaand fotobeeld. Door deze revolutionaire technologie wordt het 3-dimensionale beeld van je baby continue bijgewerkt, zodat een "live" bewegende weergave van je baby getoond en vastgelegd kan worden. De echografiste van Baby Image kan zo ng beter de ontwikkeling van je baby volgen.
"4D" is de afkorting voor vier-dimensionaal - de vierde dimensie is de tijd. Wat betreft echoscopie, is 4D Ultrasound de nieuwste technologie en is exclusief voor GE (General Electric). 4D is bewegend 3D. 4D Ultrasound voegt een tijdselement toe aan drie-dimensionale beelden wat resulteert in "live" actiebeelden van je ongeboren kind.
De voordelen van de 4D techniek:
In tegenstelling tot andere 3D diagnostische beeldprocessen, biedt 4D de echografiste de mogelijkheid om de inwendige anatomie "real-time" weer te geven. Zo kunnen er bijvoorbeeld betere conclusies met betrekking tot de ontwikkeling van een foetus getrokken worden op basis van waargenomen bewegingspatronen.
sunshine81 schreef:Leu suus. Wij hebben ook een warte kinderwagen. Weet je al waar je gaat bevallen? Ik ga naar het zieken huis.
Sam81 schreef:Loesje gefeliciteerd!!!! Hoop dat je een leuke dag hebt!!!