Hee hallo
Sas. Als je een nieuwe hebt besteld lees dan eerst de gebruiksaanwijzing (is wel handig en belangrijk bij deze!).. ik wil met alle liefde hier een uitleg geven van hoe die werkt..maar het is denk ik duidelijker als je op
http://www.persona.nl kijkt. Kortgezegd: 1e dag menstruatie... op de M knop drukken.. elke morgen persona apparaatje openen.. 6e dag menstruatie 's morgens geeft ie met het gele lampje aan dat je moet testen (de eerste maand 16x daarna 8x).. Als je eisprong er is geeft ie dat aan met een eiteken.. er is dan binnen 24-48 uur je ei. Eerder in dit forum staat ook hoe je de stickjes af kan lezen zonder de persona.. kun je spieken..hoe je zit in je cyclus! Nou toch nog een uitleg he! hahahaha
Succes en hou ons op de hoogte.
Christel: onze kans is 1 op 200 waar dat voor een ander 1 op 800 is. Dus de kans is sterk verhoogd.. Alles uitvlakken wat slecht is voor je ongeboren kind en 10voudige dosis foliumzuur zou deze kans moeten verkleinen. We wachten af.. Gister vreselijke buikpijn gehad.. vast geen goed teken... maar nu nog droog...
zometeen toch maar even naar de kruidvat geloof ik... hahahaha kan het niet meer onderdrukken nu hoor!
Ik dacht dat je hem al binnen had joh!! Kun je dan ook wel een beetje snel beginnen?? Zou wel fijn zijn toch?
Groetjes Syllie