syllie schreef:Hee hallo,
...
Lieve fleur.. hoe is het met je? Blijf op je roze wolk... de tijd gaat snel!
Dikke kus van syllie
Hee Syllie
leuk dat je nog meekletst!
Ik heb nog wat moeite om van mijn roze wolk te genieten, net iets teveel miskramen om me heen gezien, dus de tijd kan mij niet snel genoeg gaan nu...! Naar mijn idee heb ik ook nog toTAAL geen zwangerschapskwaaltjes, alleen een wat matige eetlust en kleine krampjes onderin mijn buik zo af en toe, dus jouw bericht van op 11 weken al niet meer in je broek passen... ik kan niet wachten!!
Wel is manlief ervan overtuigd dat mijn borsten al groeien, maar ik zie dat niet. Dus kijkt hij me regelmatig diep aan in mijn ogen en zegt dat dat 'ie me
woest aantrekkelijk vindt... hihihihi!
Dinsdag gaan we naar de gynaecoloog. Ik heb me voorgenomen dat als hij een (inwendige) echo doet en we zien een hartje kloppen (moet al kunnen nu) dat ik het dan pas geloof, en dan mag ik ook die schattige goedkope rompertjes van Appie in de aanbieding aanschaffen 😃
En hoe voel jij je, Syllie? Afgezien van je eerste positiekleding (lijkt me heerlijk zitten! goed excuus om die net te strakke spijkerbroeken achterin de kast te gooien 😉 ) geen last van misselijkheidjes, darmen of humeurwisselingen?
@ Oleander: ronde 9 was altijd een magische ronde op andere fora...
Groetjes, Fleur