Oleander schreef:Ik heb nog ff een vraagje: voelt iemand van jullie haar eisprong? Ik heb dat nooit gehad, maar nu blijkbaar wel. Ze zeggen dat dat kan, dat je cyclus verandert na een zwangerschap. Achteraf gezien had ik vorige cyclus ook rond dag 20 wat menstruatie-achtige pijn, ik dacht toen dat dat misschien betekende dat ik het vruchtje af ging stoten. Maar goed, gisteren en vandaag dus een dikke vette rechterstreep, en een ei op de persona. Kvind het wel grappig, voor mijn MK ging mijn ei altijd supersnel, als ik een persona-ei had dan waren we eigenlijk alweer te laat. Moest echt opletten of de rechterstreep niet een klein beetje begon te verkleuren. En nu dus al twee dagen superfel, en nog steeds zo'n zeurderig gevoel. Maar nu mijn vraag: betekent dat gevoel dat je ei eraan komt, en 'springt' het als dat gevoel verdwijnt? Of springt het zodra dat gevoel begint te komen?
Hoe dan ook weinig kans op succes deze maand, nogal wat familieproblemen aan de kant van vriendje, dus ons hoofd staat even niet echt naar kindjes maken. Maar ben wel geïntrigeerd door deze nieuwe gang van zaken. Dus als iemand ervaring heeft.... ik hoor het graag!
Ik heb mijn eisprong altijd heel goed gevoeld, voor de pil en nu ik gestopt ben weer precies op tijd.
Geen prettig gevoel bij mij en altijd met afscheiding erbij, dit keer wel 5 dagen :shock:
Jouw vraag vind ik een hele goeie, want dat weet ik dus ook niet.
Mijn afscheiding begon op zondag 8 juni en zo dus ook de pijn en dit stopte donderdag 12 juni, maar wanneer springt het eitje dan daadwerkelijk?
Gewoon flink klussen die dagen, want ze zeggen dat sperma wel drie dagen kan overleven, dus dan komt het denk ik toch wel goed 😉
Ilonana schreef:dank jullie wel hoor fleur en oleander.
Ik ben echt helemaal superblij wel slecht geslapen die nacht want ja het is toch zo ik ben echt zwanger.
Fleur ik heb de persona je gelooft het of niet 1 maand gebruikt.........
groetjes
Ik moet wel een beetje lachen om jou hoor Ilonana, want mijn naam is niet Fleur, maar Friend 😃
Wat super dat je de Persona maar 1 maand hebt hoeven gebruiken, ik hoop dat ik ook zo gelukkig mag zijn.