syllie schreef:Hoe gaat het bij jou trouwens friend.. ik zie dat je drie dagen over tijd bent... heb je al getest???? Laat je het ons weten!
x
Ik heb vanochtend getest (kon het toch niet laten) en hij was hartstikke negatief.
Helaas, maar we gaan gewoon weer verder.
Ik ben nog steeds niet ongesteld en ik heb ook nog geen verschijnselen, maarja...dat zal dan wel met het ontpillen te maken hebben.
Die rozige afscheiding die ik heb gehad is dan misschien toch een verlate eisprong geweest, terwijl de Persona helemaal niets heeft aangegeven, ik weet het niet :?:
Als dat zo is geweest, dan zou ik pas aanstaande maandag ongesteld moeten worden (14 dagen voordat je ongesteld moet worden krijg je toch over het algemeen je eisprong?)
We zullen gewoon af moeten wachten tot ik ongesteld wordt, maar ik hoop dat dit snel zal zijn.
Vanochtend had ik de batterijen van de Persona er al uit gehaald om ermee te stoppen en het gewoon op zijn beloop te laten, maar ik heb ze er toch weer terug in gedaan (niets aan de hand trouwens, dus dit is gewoon mogelijk).
Ik maak me wel een beetje zorgen, omdat ik geen eisprong heb gehad volgens dat ding, maar als dat zo is, dan zou ik volgens mij ook niet ongesteld moeten worden, toch?
Afwachten sucks 😞