[quote:16cx711s] [quote:16cx711s]Jeetje! Diep respect dat je na zoveel vmk's nog de kracht hebt om door te gaan! En geef de moed ook niet op, jij zal uiteindelijk toch ook zwanger gaan worden!!!
ZIt het in de familie, bepaalde afwijking ofzo waardoor zwanger worden wat moeizamer gaat, dat jij ook geadopteerd bent?
weten ze niet er is niks van mijn biologische familie bekent,dus zullen we ook nooit te weten komen!en we zijn aan ICSI door me man even grof gezged!alle onderzoeken waren bij mij goed.Maar ik zie het niet zo!ik zeg altijd wij kunnen samen niet zwanger worden!ik zie ons al 1geheel.wij willen samen een kindje dus kunnen samen niet natuurlijk zw worden[/quote:16cx711s]
Oei, dat is ff dom van mij zeg!!! Ik bedoelde eigenlijk de ouders die je geadopteerd hebben en dat jij daar misschien iets van mee gekregen zou hebben en het bij jou zelf ook moeilijk gaat. Maar dat is natuurlijk helemaal niet mogelijk!! Wat ben ik toch een schaap! Sorry hoor :oops:[/quote:16cx711s]
hihi geeft niet.
en mijn adoptie ouders hebben ook nog 3 kids van hun zelf dus zw worden was bij hun geen moeite.
en bij me man zit het alleen in achter neef die heeft ook slect zaad.
maar em schoonouders hebebn 5 kids