helaas, ongi is er!! ik ga een maandje van 't forum af... heb 't toegelicht op topic zw worden na mk...
Meiden succes en onthoudt 2010 wordt ons jaar!! Liefs
miek4Oud lidBerichten: 3.093Lid sinds: 20 augustus 2009
tweety1982 schreef:vast wel 😊 dank je snippie zoals ik in ander topic al zei..wens jou heel veel geluk met de terug plaatsing
trouwens :oops: merken jullie ook dat je afscheiding al de geur heeft van ongi? ik merk dat deze ronde op het ruik precies alsof ik ongi ben...dan zit de ongi gewoon te wachten binnen m naar buiten te stromen..maar is wel een handige manier om zeker te weten dat het een ongi is en geen andere dalinge 😊 daarom weet ik zeker dat ik ongi word:)
tweety1982 schreef:nou laten we daar op hopen dan he, moet toch eindelijk keer lukken?
tweety1982 schreef:maar hoe werkt dat dan? poging 2 van 1? hoop echt voor je...
jo84 schreef:Nou Snippie ik hoop dat je net zoveel geluk hebt als ik! De anderen trouwens ook.
Ben namelijk zwanger! 😃 Heb wel krampen en een heel klein beetje(echt minimaal) bruin bloedverlies gehad. Hoop dus maar dat alles goed is en dat het om innestelingsbloed gaat.
Heb vandaag getest met een extra gevoelige test en had duidelijk zichtbaar 2 streepjes.
Wist helemaal niet of ik zwanger kon worden heb namelijk onregelmatige cycles en de laatste cycles was 9 weken. Heb getwijfeld om hiermee naar de HA te gaan. Zo zie je maar niets is te voorspellen!
Heb de laatste maand zwanger worden van de etos gebruikt. Weet niet of dit daadwerkelijk heeft geholpen, maar het moet wel een van mijn kortste cyclessen ooit hebben gehad.