marisj schreef:Dat snap ik helemaal dat je er onzeker van word. Het is ook niet niks.
Hoop voor jullie dat de uitslag er snel is.
Dit is mijn 2de ronde. Eind januari gestopt met de pil paar keer gewacht voordat we begonnen zijn.
Ik moet nog 2 weken wachten voordat ik wat weet. Maar dat maakt niet uit.
Ik wil er niet teveel meebezig zijn. Dus gewoon weer 2 weken werken;)
Oh dus je hebt eerst een paar maanden " ontpilt " en daarna voor het eggy?
Dat wilden wij ook doen eigenlijk maar ik kon niet meer wachten. ben uiteindelijk wel blij dat we meteen begonnen zijn want dan zijn we nu ook sneller met die onderzoeken.
Voor ons begint ronde 1 over 1.5 week en dan wachten tot NOD 28 juli
Maar ik moet me idd ook minder druk maken en er wat minder mee bezig zijn. Maar ik ben heel gemakkelijk te overtuigen. En ik lees zoveel nare verhalen op het inet dat ik mij meteen overal zorgen om maak.
Zit ook wel een beetje in de aard van het beestje 😉
@swtangel:
Ik heb ook wel eens last van wat dikker bloed, maar denk dat dat niets ergs is hoor.
Ik ben ook net van mijn ongi af en hebben vandaag weer sex gehad...ook gewoon omdat we zin hadden en niet om te klussen hihi, daar ben ik wel blij mee dat de "lust" gewoon blijft bestaan.
Heel goed dat je vriend morgen de huisarts weer gaat bellen. En anders moet hij tegen de assistente zeggen dat hij telefonisch contact wilt met de huisarts, dan belt hij/zij meestal aan het eind van de middag terug. Althans dat is bij onze huisarts het geval 😉
Dinsdag ga ik het sperma van mijn vriend inleveren en dan maar afwachten op het resultaat. Mocht het niet goed zijn hoop ik wel dat we meteen verder geholpen worden door die Uroloog en niet nog maar een 1 jaar moeten proberen terwijl het zaad zo slecht is. Ik weet gewoon dat er bepaalde eisen zijn.
Pfoe wat een gedoe meteen al he, denk er dagelijks aan en probeer ergens anders aan te denken maar het lukt gewoon niet.
Ik hoop dat je vriend meteen een verwijsbriefje krijgt, dan ben je ook van die onzekerheid af.
Liefs