hey allemaal,
Ben ik ook weer eens. Ik heb erg weinig tijd gehad laatste weken. Julia is erg uit haar doen. Nu al 3 weken lang erg verkouden (hoesten, loopneus en slecht eten) en erg hangerig. Ook heel veel last van haar buikje (poept al 3wkn erg weinig) en dus ook erg slecht slapen overdag. ' s Nachts gaat het gelukkig altijd nog erg goed, dat scheelt.
Nu ligt ze voor het eerst in een paar weken in haar bedje boven te slapen. Hoor af en toe wel een huiltje maar is erg moe, dus hoop dat ze even blijft liggen. Maandag naar de dokter (voor de 3e keer!) en hopen dat ze nu wat meer weten. De huisarts vind ook dat ze er minder goed uitziet, maar weet ook niet waardoor. Maandag maar even uitgebreid onderzoek. Hopen dat ze er achter komen wat er is. Erg zielig voor haar, maar ook heeel vermoeiend voor mij want ze wil alleen maar bij mij zijn.. vaak krijsen als ik haar weg leg. Verder gaat het wel goed..tussen de pijntjes door is ze heel vrolijk en geniet van veel mensen om zich heen. Ze groeit nog steeds erg hard (op onze eigen weegschaal nu 7 kilo!) en heeft vaak al maatje 68 aan. Ze is zeker al 63 cm dus dat gaat goed.
Ik moet over 4 wkn weer werken en mevrouw drinkt nog steeds niet uit de fles. Zondag komen mijn ouders voor mijn verjaardag en gaan zij het maar weer eens proberen. Vind het spannend... straks moet ze al uit een antilekbekertje gaan drinken 😉
Ik lees wel gewoon mee en vind het leuk om te lezen hoe jullie kleintjes het doen. Goed te horen dat het allemaal goed gaat en Nadine, ik weet nu ook hoe het voelt als je kleintje niet wilt slapen overdag;-)
Nog foto's van Julia online gezet:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7DUXV4BV