Hey meiden,
Een poos niet geweest. Heb het zo mega druk. Ben weer volledig aan het werk, veel afspraken etc, kom gewoon tijd tekort op een dag. En ben ook wel erg moe, werken kost me lichamelijk veel energie.
Kan ook niet alles terug gaan lezen, dus hoop dat ik niet al te veel belangrijks heb gemist.(anders kleine update?) Zal proberen om het toch een beetje bij te houden.
Met Demy gaat het super, kan ook schaterlachen. Als je daar dan om lacht moet hij nog harder lachen hihi zo grappig. Ook maakt hij de hele dag door geluiden, heeft ontdekt dat hij kan gillen en kraaien.
Ook kruipt hij nu omhoog in zijn bedje en is aan het proberen om van rug naar buik te draaien, tenminste, hij probeert het met zijn beentjes 😃 Leuk dat ze nu zoveel nieuws leren he....
Oja bij Demy moet ook alles in zijn mond, wel extreem soms.
Em wat super dat ze nu wel het flesje leeg dronk, laat het zo blijven, en idd erg onprofessioneel van die leidster, anders even met haar praten.
Mippie, wat een nacht zeg, om het uur. Dan wel logisch dat hij nu wat huilerig is, slaap tekort haha.
Nadine, Demy kan ook zo boos kijken en fronsen, en een wenkbrouw optrekken, komisch.
Hier nog een foto van mijn lachende schatje
http://img191.imageshack.us/img191/8428/44428894.png