Ok, heb het sprongetjes boek er even bij gepakt.
Rond 19 (18-20) weken is het sprongetje weer aanwezig.
Deze kan een hele lange aanloop hebben, rond 14-17 weken al.Zijn dan erg hangerig en willen dicht bij mama zijn.
Bij het slapen staat, dat de slaaptijden bij de meeste baby's chaotisch zijn, gaan korter slapen, zijn s avonds langer wakker, en zijn ook s nachts wakker. Willen weer nachtvoeding, soms meerdere malen en zijn smorgens eerder wakker.
Verder eenkennig, meer aandacht vragen, kunnen stiller zijn of juist meer huilen, meerlichaamscontact met mama,eten slechter, veel spelen met eten, wisselend humeur en zo verder.
Dus hoop dat jullie hier wat uit kunnen halen. Demy had het duidelijk bij 18 weken, gaat nu weer goed.
Qua poepen, dat heeft hij nog niet weer gedaan na donderdag, had toen bruine bonen met appel gehad, ms kwam het daarvan. Heb ook al van alles geprobeerd, ook olijfolie, hielp niks.
Demy stopt ook de hele dag zijn handen in zijn mond, had dat nagevraagd bij cb, is normaal dat ze dat doen in deze periode.
En mippie, ik geloof dat ik dat laatst ook had gezegd, zou hem, als hij niet meer verkouden is, gewoon eens laten huilen snachts, kijjken wat hij dan doet.
Nadine, dat is toch wel wat met dat poepen van stefanie he. Dat is toch beter overdag. Grappig bij de een komt het niet, en bij ander juist op verkeerde tijdstippen.
Oja en ik was wel beetje gespannen, maar bij de tampons niet en die doen elke keer pijn.
Ms moet ik het toch maar eens na laten kijken, maar ben er zo klaar mee.
Lilian, mooi dat het met die ui beter gaat. Scheelt altijd als je niks anders hoeft te gebruiken.
Ms heeft Kaylen wat minder slaap nodig nu hij ouder wordt. Weet niet wat hij overdag slaapt????