Thanks meiden! 😊 Ben weer wat gerustgesteld. Haha. Daar zit idd wat in, dat ze naar gewicht kijken enzo en hoe groot je kindje is en op basis daarvan kijken hoeveel hij/zij mag eten.
Vanmiddag ga ik weer een Liga proberen. Wel ff oude kleertjes aantrekken of een badjasje aan ofzo, want het wordt toch steeds een zooi met die troep! 😂
Thanks Tammie, voor het adres. Hoe laat moet ik daar zijn? En komen er nog meer met de auto? Is dat adres de verzamelplek, komt iedereen daar samen? Anders weet ik niet waar ik heen moet lopen. Nadine, we hadden kunnen carpoolen, maar dat lukt denk ik niet met al die kinderwagens, tassen, baby's en maxi-cosi's aan boord, hahaha. Jij woont in Hoofddorp toch? Ik in Langedijk, in de buurt van Heerhugowaard/Alkmaar. Ik rij via de A9 en dan A2 naar Utrecht.
Amber had op het kdv een notitieblokje met voetafdrukjes gemaakt voor vaderdag en samen hadden we een bewaardoosje gekocht met een hele leuke foto van pappa en Amber erin/erop gedaan (het is een doosje met een fotolijstje). Ook had ik 3 kaartjes geschreven, 1 namens Amber, 1 namens mijn ene kat en 1 namens mijn andere kat, haha. Dat zijn nl. ook onze kindjes. En de tafel mooi gedekt en samen met Amber wat bloemetjes geplukt in de tuin om in een klein vaasje te doen op zijn bord. En paps mocht uitslapen. Om half 10 kwam ie naar beneden en hadden we net alles klaar. Hij vond het heel leuk.
Amber sliep vandaag trouwens tot 10 voor 8! Tenminste, ik had haar om 10 voor 8 nog steeds niet gehoord (alleen om 4.45 1x speentje en 6.30 uur 1x hoesten), dus ging om 10 voor 8 maar eens bij haar kijken. Lag ze gewoon wakker in haar bedje en lachte me toe. Net alsof ze me had laten uitslapen. Haha, zo lief. Ze is vandaag in een opperbeste stemming.
We zijn nu 2x bij de osteopaat geweest en het lijkt beter te gaan met het huilen. Een aantal dagen is ze echt superzoet geweest, zo'n verschil! Ook wel weer wat mindere dagen tussendoor, maar beter dan voorheen. Ben zo blij! 😃
Gisteravond ff wat hele leuke badpakken besteld voor de vakantie, heb er zo'n zin in! Duurt nog wel 2,5 maand, maar toch.. We gaan trouwens over 2 weken met mijn schoonfamilie (schoonouders, 2 schoonzussen, 2 zwagers, 3 van hun kids, tante en oom van mijn man en hun dochter en haar vriend) een lang weekend naar de Ardennen. Heb ik ook wel zin in. Zag er eerst erg tegenop met Amber, maar heb er nu toch wel zin in. En 2 weken later gaan we een lang weekend met z'n 3tjes naar Center Parcs. Was weer zo'n aanbieding, een 4-persoonscottage in een Mysterypark voor maar 179 euro. Normaal kost zo'n huisje in de zomervakantie hartstikke veel, het driedubbele ofzo. Je weet dan niet naar welk park je gaat, je hoort dit 5 dagen van tevoren. Maar het maakt mij niks uit welk park, ze zijn allemaal leuk en hebben allemaal veel faciliteiten. Waarschijnlijk gaan we half augustus ook nog een weekendje in het huis van mijn schoonzusje zitten in Middelburg. Lekker Middelburg en Vlissingen in en naar het strand als het mooi weer is. Leuk, heb echt zin in de zomer. Nu nog ff mooi weer!
Brusje, goed zeg, al 3 kilo kwijt! Ik stond gisterochtend op de weegschaal en ook al 2,5 kilo kwijt in 2,5 week! Gaat goed met ons! Kunnen we vrijdag lekker wat eten, haha.
Oh, ik herinner me trouwens dat ik een paar pagina's terug las dat het nog niet helemaal zeker is of je komt? Jammer. Hoop van wel.
XXX